شناسهٔ خبر: 152088 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

یوسف‌نژاد به خانه ملت خبر داد:

استیضاح ۴ وزیر در مجلس در جریان است

علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رییسه مجلس می‌گوید استیضاح ۴ وزیر در مجلس در جریان است؛ غلامی، ظریف، حجتی و رحمانی فضلی.

به گزارش «نماینده» علی‌اصغر یوسف‌نژاد درباره استیضاح‌هایی که در مجلس در جریان است، گفت: روز گذشته طرح استیضاح وزیر علوم و تحقیقات، منصور غلامی، با بیش از ۸۰ امضا در محورهای مختلف مطرح شد که جهت رسیدگی به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شده است.

نماینده مردم ساری در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: طرح استیضاح ظریف، وزیر امور خارجه با ۱۹ امضا نیز در جریان بود که در جلسه روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره آن بحث شده و اکنون هیئت رییسه مجلس منتظر گزارش کمیسیون در این خصوص است تا ببنیم تعداد آن از حد نصاب افتاده یا خیر.

وی همچنین گفت: طرح استیضاح رحمانی فضلی، وزیر کشور با ۱۹ امضا در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در دستور کار است و منتظر گزارش کمیسیون در این باره هستیم.

یوسف‌نژاد ادامه داد: طرح استیضاح محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی با ۲۱ امضا به کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس ارجاع شده است.

عضو هیئت رییسه مجلس افزود: طرح استیضاح مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان که پیش از این به آن اشاره شده بود، از عدد افتاد؛ ضمن آنکه درخصوص استیضاح وزیر آموزش و پرورش هم چیزی به دست هیئت رییسه مجلس نرسیده است.

نظر شما