شناسهٔ خبر: 152074 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سرعت رفع مشکلات مورد قبول مردم نیست

محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای سلامی در نشست مردمی گفت: امروز دستگاه‌ها موظف هستند تا اقداماتی را برای رفع مشکلات هرچه سریعتر انجام دهند؛ ما قبول داریم سرعت رفع مشکلات پایین است و این مسئله نه مورد قبول ما مسئولان و نه شما مردم است.

به گزارش «نماینده»، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست عمومی بررسی مشکلات اهالی منطقه ۱۸ بیان کرد: از زحماتی که تا به حال توسط فرماندار محترم و آقای کواکبیان که یکی از مهمترین بانی‌های این جلسه است تشکر می‌کنم.

وی افزود: شما فکر می‌کنید ما اقدامی انجام نمی‌دهیم که در همین زمینه باید بگویم در حوزه پیگیری موارد و مشکلات از وزرا و دستگاه‌ها امورات به خوبی در حال انجام است، لذا می‌توان گفت موارد مطروح در این جلسات ترتیب اثر داده خواهند شد.

وی بیان کرد: امروز دستگاه‌ها موظف هستند تا اقدامات را برای رفع مشکلات هرچه سریعتر انجام دهند؛ ما قبول داریم سرعت رفع مشکلات پایین است و این مسئله نه مورد قبول ما مسئولان و نه شما مردم است.

محجوب در پایان گفت: ما همه درخواست‌های کتبی و شفاهی که از اهالی محترم مناطق دریافت می‌کنیم را مورد بررسی قرار می‌دهیم و تا جایی که امکان باشد با اولویت حاد بودن مشکلات اجرای درخواست‌ها را وظیفه خود می‌دانیم.

نظر شما