شناسهٔ خبر: 152018 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ:

برای خدمت به مردم پشتیبان شهردار تهران هستیم

محمدرضا یزدی سردار یزدی گفت: امروز همه قوای سپاه و بسیج تهران برای هرچه بیشتر خدمت کردن به مردم در اختیار شهردار تهران است.

به گزارش «نماینده» سردار محمدرضا یزدی صبح امروز یکشنبه با حضور در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه به حناچی تبریک عرض می کنم، گفت: به ایشان می گویم که شما وارد عرصه شدید که امروز از شما توقع می‌رود برای مردم خوب تهران، خدمت کنید.

وی افزود: در سال گذشته و با حضور آقای نجفی در شهرداری به ایشان گفتم که هر قدمی را که برای خدمت در جهت عزت مردم تهران بردارید، ما در آن قدم همراهتان هستیم و اگر در تهران با مشکلی روبرو شدید حتماً ما در صف مقدم رفع مشکل هستیم.

سردار یزدی افزود: به آقای افشانی شهردار پیشین همینگونه گفتیم و درباره پیروز حناچی نیز این گونه خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما خوشحال هستیم که امروز در نقاط مختلف شهر تهران برای خدمت به مردم در عرصه‌های اجتماعی وارد شدیم، اظهار داشت: ورود سپاه و بسیج تهران در عرصه های مختلف برای محرومیت زدایی، جلوگیری از فقر مضاعف و جلوگیری از آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد است.

فرمانده سپاه تهران افزود: امروز هم همه قوای سپاه و بسیج تهران برای هرچه بیشتر خدمت کردن به مردم در اختیار شهردار است و شهرداری تهران مطمئن باشد که ما همیشه برای خدمت به مردم پشتیبان او هستیم.

فرمانده سپاه تهران در ادامه اظهار داشت : سپاه سال گذشته ۱۰۰ اصله درخت را در اراضی اطراف تهران کاشت و کاشت درخت در حالی بود که کسی از ما نخواسته بود که برای این امور وارد شویم.

وی گفت: در زمان سرما و برف سال گذشته هم که به مردم تهران فشار وارد شده و معابر یخ زده بود، فرزندان بسیجی تهران برای کمک رسانی وارد عرصه شدند.

سردار یزدی در ادامه با اشاره به فعالیت های بسیج و سپاه تهران در پایتخت افزود: از سال گذشته حدود ۵۰۹ منزل مردم نیازمند تهران و سه مدرسه بازسازی شد.

سردار یزدی افزود: همچنین توانستیم با کمک مردم تهران ۱۲ هزار سبد کالا در اختیار نیازمندان قرار دهیم و به چهار هزار و ۱۰ نوعروس جهیزیه اهدا کنیم.

وی راه‌اندازی اتاق ها و خانه های مشاوره در مراکز بسیج مساجد و بوستان های تهران برای جلوگیری از طلاق را از دیگر فعالیت‌های بسیج تهران برشمرد.

سردار یزدی گفت: از سال گذشته تاکنون یک هزار پروژه عمرانی و غیرعمرانی برای محرومیت‌زدایی، کارآفرینی و در راستای اقتصاد مقاومتی در تهران از سوی بسیج انجام شد.

فرمانده سپاه تهران خاطرنشان کرد: امروز امنیت تهران از بزرگترین مثال هایی است که زده می شود.

وی گفت: باید همه دست به دست هم دهیم که تهران را بهتر از گذشته کنیم.

سردار یزدی با بیان اینکه مردم از ما توقع دارند گفت: همه کسانی که باید به شهردار و شورای شهر کمک کنند، از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هیئت دولت، نیروهای مسلح به خصوص بسیج و سپاه تهران و نیروهای انتظامی و سایر دستگاه ها دست به دست هم می‌دهند تا تهران به نحو خوبی اداره شود.

وی ادامه داد: هر جا نیاز به خدمت باشد بسیج و سپاه حاضر خواهند شد و ما منتظر کسی نخواهیم ماند که ما را برای کمک به مردم دعوت کند و هر کاری که از دستمان برمی‌آید انجام می دهیم.

نظر شما