شناسهٔ خبر: 151974 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

آقاپورعلیشاهی: از شعارزدگی دست برداشته و عملگرا باشیم

علیشاهی یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به عنوان یک نماینده توقع دارم در ادامه راه مجلس دهم سه قوه بتوانند انتظارات مردم را برآورده کرده و عدالت و انصاف را به مرحله عینی و عملیاتی برساند.

به گزارش «نماینده»، معصومه آقاپورعلیشاهی، درباره دهم آذرماه که به عنوان روز مجلس نامگذاری شده است،‌ در ارزیابی از عملکرد مجلس دهم بیان‌ کرد: در این دوره از مجلس شورای اسلامی کشور آبستن خیلی از تحولات است و ابربحران‌ها در مجلس دهم به صورت واضح دیده می‌شود.

وی در ادامه‌، اظهار کرد: از سوی دیگر تغییر در سیاست گذاری دنیا را شاهد بودیم و به دنبال آن تغییر در رویکرد بخش اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را چه در داخل و چه در خارج دیدیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت‌: یکی از نقاط قوت مجلس دهم، اقدامات فراکسیون تولید و بررسی بخش تولید، حمایت از زنان و کودکان، اصلاح قوانین ساختاری نظیر مالیات بر ارزش افزوده و تغییر ساختار بانکی کشور و پیگیری قضایی تعهداتی که متاسفانه بانک‌ها طی دو دهه برای جامعه به میراث گذاشته اند، بر می‌گردد.

آقاپورعلیشاهی در ادامه تصریح کرد: همه این مسائل روند اصلاحی را در مجلس شورای اسلامی طی می‌کند، اما بنده به عنوان یک نماینده توقع دارم مجلس شورای اسلامی به همراه دولت و قوه قضاییه تغییراتی را که مردم انتظار دارند، رقم زده و  عدالت و انصاف به مرحله عینی و عملیاتی رسانده شود.

این عضو فراکسیون مستقلین مجلس در پایان گفت‌: باید از شعارزدگی دست برداشته و عملگرا باشیم. قانون‌ها باید محدود شوند و در نهایت در کنار مردم، با مردم و برای مردم باشیم.

نظر شما