شناسهٔ خبر: 151948 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

یک هشدار و یک واکنش

نفوذ اقتصادی اظهارات اخیر دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر وجود برخی نفوذی‌های آمریکا در داخل چرخ اقتصاد با واکنش ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور مواجه شد که در نهایت "رضایی" مستندات خود را ارائه کرد.

به گزارش «نماینده»، 28 آبان ماه سال جاری محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت از وجود برخی نفوذی های آمریکا در داخل چرخ اقتصاد خبرداد و گفت که آنها اقتصاد را مختل کرده اند و در وزارتخانه ها بیشتر از ترامپ در حال فعالیت هستند.

اما هشت روز بعد از این اظهارات ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور طی نامه‌ای به دبیر مجمع تشخیص مصلحت خواستار ارائه مستندات به منظور بهره برداری‌های قانونی و پیگیری‌های لازم درباره ادعای وی شد.

در نامه دبیرخانه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، ماموریت تشکیل این ستاد یادآوری شده و در توضیح اهداف به بند «الف» ماده «1» و بند «ج» ماده «7» ابلاغیه ریاست جمهوری اشاره نموده و خواستار «حفظ آرامش  و امنیت روانی جامعه و تقویت اعتماد عمومی و جلب مشارکت و حمایت مردم از تصمیمات مسئولان نظام در حوزه اقتصادی» و همچنین جلوگیری از بروز ناامنی ذهنی و روانی در عرصه های اقتصادی و ثبات آفرینی در جامعه شده است.

دبیرخانه این ستاد از محسن رضایی درخواست کرد، تا مستندات و اطلاعات مربوط به حضور نفوذی‌ها در وزارتخانه‌ها و میزان کیفیت تاثیر آنها بر اقتصاد کشور، به منظور بهره برداری‌های قانونی و پیگیری های لازم، را به دبیرخانه ستاد ارسال کند.

نهایتاً امروز هفتم آذر روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به نامه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، اعلام کرد: «دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصداق ها و موارد نفوذ در کشور در ابعاد فکری، اعتقادی و در بعد هواداری و نیز در شکل وابستگی تشکیلاتی به آمریکا را به مراجع مربوطه ارائه کرده و خواهند کرد.»

در ادامه این نامه با یادآوری اظهارات اخیر دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام آورده شده، همانگونه که دبیر محترم مجمع تشخیص مصحلت نظام تاکید کرده‌اند «ضربه و آسیب هواداران اندیشه های آمریکایی در کشور و در برخی دستگاه ها بیش از هزینه ی ناشی از تحریم های آمریکا بوده است. »

در پایان این نامه تاکید شده:  لذا امید است با نصب العین قرار دادن هشدارهای پی در پی رهبر معظم انقلاب پیرامون خطرات نفوذ دشمن در برخی از دستگاه‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر کشور، دستگاه های مسئول به وظایف خود، عمل نمایند.

نظر شما