شناسهٔ خبر: 151817 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ضرورت تعیین تکلیف وضعیت نامشخص نیروهای غیررسمی شهرداری ها

«امیر خجسته» نماینده همدان در حاشیه بازدید از تحریریه «نماینده» رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:تاکنون اقدام موثری در راستای ساماندهی و تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها انجام نشده است.

به گزارش «نماینده»، امیر خجسته گفت:با توجه به پیگیری های صورت گرفته و بنا بر مصوبه های قانونی در طی برنامه ششم توسعه با مذاکرات صورت گرفته با وزیر کشور و معاونین این وزارتخانه،موضوع ساماندهی 40 هزار نیروی شهرداری های کشور پیگیری می شود.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره دیدارش با معاون توسعه و عمران شهری و روستایی وزیر کشور گفت:ساماندهی نیروهای شهرداری ها یک ضرورت بدیهی است چرا که این مسئله باید حل شود و امنیت شغلی کارکنان باید مورد توجه قرار بگیرد.

تاکنون اقدام موثری در راستای ساماندهی و تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها انجام نشده است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود:براساس مصوبات، تبدیل وضعیت کارمندان باید زودتر عملیاتی می شد اما تاکنون اقدامی در راستای ساماندهی و تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها انجام نشده بود و در همین راستا مشکلات نیروهای شهرداری ها مطابق وعده های داده شده از طریق وزرات کشور در حال رسیدگی است.

کارگر ساختمانی
خجسته ادامه داد:باید به وضعیت نامشخص نیروهای غیررسمی پایان داد و با فراهم نمودن شرایط،زمینه ساماندهی نیروهای شهرداری ها را فراهم کرد با انجام این مهم پیشبرد اهداف عالی مدیریت شهری ممکن می شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: به حول قوه الهی با هدف ایجاد انگیزه، دلگرمی و تامین امنیت شغلی نیروهای شهرداری ها تغییر وضعیت کارکنان شرکتی، قراردادی و پیمانی شهرداری ها در دستور کار و در حال قطعی شدن قرار گرفته شد.

نظر شما