شناسهٔ خبر: 151772 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دود عدم همکاری دولت با شهرداری در زمان بحران به چشم مردم می‌رود

یوناتن بت کلیا 4 عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه شهرداری برای خدمات رسانی به شهروندان در فصل سرما با کمبود امکانات و بودجه مواجه است بر ضرورت حمایت دولت از شهرداری تاکید کرد.

به گزارش «نماینده» یوناتن بت کلیا، با تاکید بر ضرورت آمادگی مدیریت شهری برای خدمات رسانی به شهروندان فصل سرما، گفت: در تمامی کشورها تدابیر ویژه و مناسبی برای مدیریت برف در فصول سرما پیش بینی می شود اما متاسفانه در ایران مدیران شهری در زمان وقوع بحران به فکر چاره اندیشی هستند.
بارش برف مازندران

در پایتخت با اندک بارش بارفی اتوبان ها قفل و مدارس و دانشگاه ها تعطیل می شود

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی درمجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه در پایتخت با اندک بارش بارفی اتوبان ها قفل و مدارس و دانشگاه ها تعطیل می شود، افزود: این نشانه ضعف عملکرد دستگاه های خدمات رسان و مدیریت شهری است در این رابطه نیاز است شهرداری و وزارت راه و شهرسازی در حال آماده باش باشند تا مردم مانند سال گذشته در داخل شهر و جاده های برون شهری با مشکل مواجه نشوند.

مدیریت بحران در کشور ضعف دارد

وی با یادآوری اینکه مدیریت بحران در کشور دچار ضعف است، ادامه داد: شهرداری به طور مداوم در مقابله با بحران هایی مانند برف و زلزله ضعیف عمل کرده البته این ضعف شهرداری بیشتر به دلیل کمبود بودجه و امکانات پیشرفته است.

دود عدم همکاری دولت با شهرداری به چشم مردم می رود
شهرداری به دلیل کمبود بودجه کافی توان خرید تجهیزات و امکانات مجهز مانند ماشین پیشرفته برف روب را ندارد

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: شهرداری به دلیل کمبود بودجه کافی توان خرید تجهیزات و امکانات مجهز مانند ماشین پیشرفته برف روب را ندارد متاسفانه دولت‌های مختلف تاکنون همکاری مناسبی را با شهرداری نداشته اند می طلبد بهتر است دولت با این سازمان همکاری موثری را داشته باشد زیرا دود عدم همکاری دولت با شهرداری به چشم مردم می رود.

شورای شهر چه امکانات و بودجه ای در اختیار شهرداری قرار داده تا شهرداری بتواند امکانات و تجهیزات مناسب برای برف روبی را تامین کند

بت کلیا در رابطه با اظهارات عضو شورای شهر مبنی بر اینکه استفاده از نمک برای برف روبی موجب از بین رفتن خاک، درختان و فضای سبز می شود، گفت: بهتر است این عضو شورای شهر پیشنهادهای جایگزین را ارائه کند در این رابطه شورای شهر چه امکانات و بودجه ای در اختیار شهرداری قرار داده تا شهرداری بتواند امکانات و تجهیزات مناسب برای برف روبی را تهیه و تامین کند.

ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه برای اسکان بی خانمان ها در گرمخانه ها

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه برای اسکان بی خانمان ها در گرمخانه ها، تصریح کرد: باید این مهم در دستور کار قرار گیرد تا شاهد مرگ و میر افراد بی خانمان در فصل سرما نباشیم.

نظر شما