شناسهٔ خبر: 151766 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نهایی شدن تحقیق و تفحص از صندوق رفاه دانشجویان تا ۲ هفته آینده

ساداتی نژاد عضو کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن تحقیق و تفحص از صندوق رفاه دانشجویان تا ۲ هفته آینده و ارجاع آن به این کمیسیون خبر داد.

به گزارش «نماینده» سید جواد ساداتی نژاد عضو کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس و نماینده مردم کاشان درباره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از صندوق رفاه دانشجویان گفت: این موضوع هنوز نهایی نشده است.

وی افزود: تحقیق و تفحص از این صندوق در حال انجام است و قرار است تا ۲ هفته آینده نهایی شود.

عضو کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس تصریح کرد:  با نهایی شدن این تحقیقات نتایج آن به کمیسیون ارجاع شده و تصمیم‌گیری در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

ساداتی نژاد پیش از تشکیل کمیته تحقیق و بررسی وضعیت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خبر داد و اظهار داشت: اخباری مبنی بر عقد قراردادهای خارج از چهارچوب در این صندوق و سخت کردن روند ارائه تسهیلات به دانشجویان به مجلس رسیده بود که اعضای کمیسیون را به این نتیجه رساند که این مسئله را پیگیری کنند.

وی افزود: بر این اساس حدود ۶۰ نفر از نمایندگان درخواست اعمال ماده ۲۳۶ آئین‌نامه داخلی مجلس را در این خصوص مطرح کردند که این درخواست در کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی و اعضای کمیته تحقیق و بررسی مسائل صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم انتخاب شدند.

نظر شما