شناسهٔ خبر: 151758 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

عدم دعوت از حزب نزدیک به روحانی در جلسه "شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان"

سبحانی فر43 سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: به جلسه اخیر شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان دعوت نشدیم.

به گزارش «نماینده» رمضانعلی سبحانی‌فر، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه، در پاسخ به این پرسش که چرا نماینده این حزب در جلسه اخیر شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شرکت نداشت، با بی‌اطلاعی از تشکیل جلسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، گفت: به جلسه اخیر دعوت نشده‌ایم.

وی افزود:‌ شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در زمان انتخابات شکل گرفت و اکنون خبری از فعالیت‌های آن نداریم ولی اگر دعوت شدیم، شرکت می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، اولین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، روز چهارشنبه هفته گذشته (۲۳ آبان) تشکیل شد. این شورا نهادی بود که پیش از انتخابات سال ۹۴، تشکیل شد تا لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای مجلس دهم را تهیه کند. ترکیب اولیه این شورا مرکب از نمایندگان احزاب عضو "شورای هماهنگی جبهه اصلاحات" و برخی شخصیت‌های حقیقی بود.

در آن زمان، حزب اعتدال و توسعه به‌رغم اینکه عضو شورای هماهنگی نبود اما به جلسات این نهاد دعوت شد و برخی اعضای این حزب در لیست اصلاح‌طلبان برای مجلس حضور داشتند.

حزب "اعتدال و توسعه" در سال ۱۳۷۸ توسط برخی مسئولان دولت کنونی از جمله محمدباقر نوبخت، محمود واعظی، محمدرضا نعمت زاده و اکبر ترکان تاسیس شد. دبیرکلی این حزب برعهده محمدباقر نوبخت است.

نظر شما