شناسهٔ خبر: 151748 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

عدم ارائه خدمت به «بیمارستان ایرانیان» در امارات مصداق دروغ‌گوئی آمریکائی‌هاست

شیخ الاسلام معاون بین الملل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: اقدام امارات در عدم ارائه خدمت به «بیمارستان ایرانیان» در حقیقت مصداق دروغگویی آمریکایی هاست که وزیر خارجه شان عنوان می‌کند دارو و غذا برای شهروندان و مردم ایران تحریم نشده است.

به گزارش «نماینده» حسین شیخ الاسلام، معاون بین الملل مجمع تقریب مذاهب و مشاور سابق ظریف، در خصوص اقدام اداره بهداشت دبی مبنی بر ابلاغ نامه رسمی به همه شرکت‌های بیمه گذار در خصوص عدم ارائه خدمات به «بیمارستان ایرانیان» در امارات گفت: این اقدام در حقیقت مصداق دروغگویی آمریکایی هاست که وزیر خارجه شان عنوان می‌کند دارو و غذا برای شهروندان و مردم ایران تحریم نشده است.

وی با بیان اینکه این نشانه ضعف و ذلت دولت امارات است، گفت:  دولت امارات دستورات آمریکا را بدون کم و کاست اجرا می‌کند و در حقیقت این اقدام نقض حقوق شهروندی شهروندان اماراتی، ایرانیان مقیم امارات و بسیاری از مستضعفین مقیم این کشور است که برای دریافت خدمات رایگان به این مرکز مراجعه می‌کردند.

شیخ الاسلام در خصوص بیمارستان ایرانیان واقع در دبی گفت: این مرکز، مرکزی بسیار پیشرفته با پرسنلی اغلب ایرانی و خدوم است و خدمات بسیاری را علی الخصوص به فقرا و محتاجین امارات ارائه می‌کند.

معاون بین الملل مجمع تقریب مذاهب ادامه داد: از آنجا که این بیمارستان بسیار پیشرفته است بسیاری از شیوخ امارات نیز برای درمان به این مرکز مراجعه می‌کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه «بیمارستان ایرانیان» تحت نظر سازمان هلال احمر ایران مدیریت می‌شود، گفت: در هر صورت این اقدام دولت امارات نشان دهنده آن است که هدف آمریکا و ایادی منطقه ای آن، مردم ایران است و در این مسیر از هیچ اقدام ضد حقوق بشری دریغ نمی‌کنند.

نظر شما