شناسهٔ خبر: 151746 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

دشمنان در جنگ اقتصادی نیز شکست خواهند خورد/ در موضع دفاع نیستیم

فدوی/2 معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه در برابر فشارهای اقتصادی و تحریم ایستادگی خواهیم کرد،‌ گفت:‌ دشمنان در جنگ اقتصادی نیز همچون گذشته شکست خواهند خورد.

به گزارش «نماینده» دریادار پاسدار علی فدوی شامگاه یکشنبه در یادواره شهید مهدی زین الدین و ۶ هزار شهید استان قم که در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار علی ابن جعفر(ع) قم برگزار شد، اظهار داشت: این بزرگداشت برای شهدا به لحاظ مقامی است که خدا به آنها داده است و همه می‌توانند از این مقام شهدا بهره ببرند

وی با بیان برخی ویژگی‌های شهید زین الدین و اینکه کسی که یک بار این شهید را می‌دید تا آخر عمر آن دیدارش را از یاد نمی‌برد در بیان خاطره‌ای گفت: در عملیات والفجر که مرحله اول آن به خوبی انجام شد در مراحل بعدی لازم شد تا یک شناسایی از منطقه انجام بگیرد که از این جهت ما تا نزدیکی عراقی‌ها برای شناسایی پیش رفتیم در برگشت به لشکر ۱۷ رسیدیم و شهید زین الدین را در انجا دیدیم و این شهید از ما در کمال آرامش پذیرایی کرد و این آرامشی که او به رزمندگان می‌داد در عملیات‌ها بسیار تأثیرگذار بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن‌ماه امسال به یک تکیه‌گاه و عصایی محکم دست پیدا می‌کند که با استفاده از آن مابقی راه خود را با سرعت بیشتر و عزمی راسخ‌تر طی خواهد کرد.

وی گفت: دشمنان ما و کسانی از درون که عمق معارف اسلامی را نفهمیدند گفتند که نخواهند گذاشت جشن چهل سالگی انقلاب برگزار شود، اما به زودی ما جشن پیروزی انقلاب را خواهیم گرفت.

سردار فدوی عنوان کرد: دشمنان ما در دی‌ماه با شکست بزرگی مواجه شدند و فکر کردند اگر این اشتباهات را جبران کنند در مردادماه می‌توانند حرکت بزرگتری انجام دهند ولی در مردادماه اتحاد شیطانی عجیبی پیدا کردند و شیطان بزرگ آنها را کنار هم نشاند و تلاش کرد نیروهای دست نشانده خود را به میدان آورد.

استفاده دشمنان از مسائل اقتصادی برای تحریک مردم

وی ابراز کرد: مردم با بصیر کشور به گونه‌ای عمل کردند که باعث شد ضد انقلاب‌های خالص خود به میدان بیایند و از مسائل مختلف چون وضعیت اقتصادی استفاده می‌کنند تا مردم را تحریک کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم ما در این سال‌ها محک خوبی خورده‌اند و به شرط‌هایی که خداوند داده عمل کردند، بیان کرد: همه دشمنان انقلاب اسلامی تلاش کردند که در کشور امام زمان(عج) حرکتی را انجام دهند تا آن را نابود سازند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین دشمنی در طول تاریخ بعد از ائمه اطهار در زمان ما بوده است و هر روز هم تشدید شده است، تصریح کرد: هر روز جبهه حق و انقلاب قوت گرفته و دشمن ضعیف‌تر شده است.

سردار فدوی گفت: دشمن خود اذعان می‌کند که انقلاب اسلامی ایران دیگر در موضع دفاع و بازدارندگی نیست و اعتراف می‌کند انقلاب در موضعی قرار دارد که آمریکا باید به دنبال توان بازدارندگی در مقابل ایران باشد.

وی با تأکید بر اینکه در این چهل سال ما قدرت برتر بودیم و دشمن هر روز ضعیف‌تر شده است، اظهار کرد: از منظر خداوند و اسلام اگر نگاه کنیم این یک امر بدیهی است چون انقلاب، کلیت نظام اسلامی، رهبری و شهدا به شرط‌هایی که خدا در همه آیات قرآن داده است عمل کرده‌اند و وقتی وعده خدا تحقق یابد و قدرت ما به قدرت خدا اتصال پیدا کند دیگر هیچ حکومت و قدرتی توان مقابله با ما را ندارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عنوان کرد: نزدیک به ۳۰ سال از رهبری ولی فقیه ما می‌گذرد و پایداری ملت ادامه دارد و رشد پیدا کرده و غنی‌تر شده و همچنان ادامه پیدا خواهد کرد تا به دست صاحب اصلی آن برسد.

دشمنی هر روز ابعاد جدیدی پیدا می‌کند

وی با بیان اینکه هر روز دشمنی ابعاد جدیدی پیدا می‌کند، گفت: سالها است که دشمنان دریافتند با جنگ نظامی نمی‌توانند از عهده انقلاب اسلامی برآیند و به سراغ جنگ با لبنان، فلسطین، سوریه و یمن رفتند که در همه آنها با شکست مواجه شدند؛ اکنون در یمن جنگ در اوج خود است و دو کشور وابسته سعودی و امارات با مردم یمن می‌جنگند، مردمی که دلداده انقلاب اسلامی هستند.

سردار فدوی افزود: مایه حسرت است از این که کسانی که در کشور با چشم خود نتیجه عمل رزمندگان به دستور خدا را دیدند آیا نمی‌توانند بر اساس همین قائده و فرمول عمل کنند و بر مبنای همان فرمولی که چهل سال است حرکت نمودیم عمل کنند.

وی گفت: به یاری خداوند چهل سالگی انقلاب تکمیل می‌شود و با قوت پیش خواهیم رفت و در برابر تحریم و  فشارهای اقتصادی ایستادگی خواهیم کرد تا دشمن واضح‌تر دریابد باز هم اشتباه کرده که در این صحنه وارد شده است.

نظر شما