شناسهٔ خبر: 151745 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

«محمد دهقان» دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی شد

محمد دهقان محمد دهقان و زهره الهیان با اکثریت آرای اعضای شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به ترتیب به عنوان دبیرکل و قائم مقام این جمعیت انتخاب شدند.

به گزارش «نماینده»، شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در نخستین جلسه دوره پنجم فعالیت خود، یکشنبه شب با دستور تعیین دبیرکل، قائم مقام و سخنگوی این جمعیت تشکیل جلسه داد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش فعالیت گذشته جمعیت توسط پرویز سروری، دبیر کل دوره چهارم، بررسی شاخص های لازم برای انتخاب ارکان اصلی جمعیت و اسامی نامزدهای مطرح برای احراز این مسؤولیت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان با اکثریت آرا، محمد دهقان به عنوان دبیر کل و زهره الهیان به عنوان قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی برگزیده شدند و سخنگوی قبلی جمعیت نیز با اکثریت آرا در سمت خود ابقا شد.

گفتنی است محمد دهقان، دانش آموخته دکتری حقوق، از آزادگان هشت سال دفاع مقدس و نماینده فعلی مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی است که در میان نمایندگان مجلس به عنوان یک عنصر فعال و پرکار در وظایف قانونگذاری و نظارتی مجلس خصوصا در مبارزه با فساد اقتصادی در چند دوره اخیر مجلس شناخته می شود.

نظر شما