شناسهٔ خبر: 151723 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مخالفت شورا به یک فوریت معرفی ذی حساب دو

شورای شهر یک فوریت لایحه شهرداری در خصوص معرفی حمید رضا خسروی به عنوان ذیحساب دو در شورای شهر تهران با ۱۱ رأی مخالف رد شد.

به گزارش«نماینده»، در جلسه امروز شورای شهر تهران در خصوص یک فوریت انتخاب ذی حساب دو تصمیم گیری شد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران درباره استعفای دلفانی از اداره کل مالی و اموال شهرداری گفت: دلفانی از مجموعه دیگری یعنی وزارت صمت در شهرداری تهران مأمور بود.

وی ادامه داد: دلفانی به عنوان ذی‌حساب شهرداری بوده و بر همین اساس اعضای شورای شهر باید گزینه جایگزین او را انتخاب کنند.

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی  نیز در خصوص یک فوریت انتخاب ذیحساب دو گفت: شورای شهر، شهردار تهران را انتخاب کرده است و از سویی شهردار تهران ذیحساب شهرداری خواهد بود اما چون شهردار تهران فرصتی ندارد، ذیحساب دو را از طرف خود و با حکمی منصوب می کند.

 عضو شورای شهر تهران افزود: در سال های گذشته، ذیحساب دو همان مدیر کل مالی بوده است، ولی لزوما قانون این امر را تعیین نکرده و انتخاب ذیحساب دو در اختیار شهردار تهران است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه آقای حناچی، به عنوان شهردار تهران انتخاب شده اند و ذیحساب دو چندین سال مستقر خواهد بود پیشنهاد می کنم که یک هفته این فوریت عقب بیفتد تا با نظر آقای حناچی و با موافقت ایشان نامه ارسال شود و آقای حناچی را در عمل انجام شده قرار ندهیم که ذیحساب دو را بدون نظر ایشان انتخاب کنیم.

 لایحه یک فوریت معرفی مدیر کل امور مالی به عنوان ذیحساب دو شهرداری تهران به تصویب شورای شهر تهران نرسید.

نظر شما