شناسهٔ خبر: 151710 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بازنشستگان نمی توانند اعاده به خدمت شوند/ اجازه دور زدن قانون را نمی دهیم

بادامچی نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر برخی به دنبال پیگیری ارائه طرح استفساریه و مستثنی کردن برخی مسئولان از دایره قانون باشند همانند شهردار تهران با رای منفی نمایندگان روبرو خواهد شد و به هیچ وجه اجازه دور زدن قانون را نمی دهند.

به گزارش«نماینده»، محمدرضا بادامچی  در واکنش به ماندن تاج در فدراسیون فوتبال، گفت: بر اساس قانون منع بکارگیری، بازنشستگان نمی‌توانند اعاده به خدمت شوند و سازمان امور استخدامی به هیچ وجه اجازه این کار را نمی دهد بنابراین باید سریع تر از سمت های خود استعفا دهند.

مدارک تاج باید به صورت دقیق بررسی شود/ بازنشستگان نباید اصرار به ماندن داشته باشند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مدارک تاج باید به صورت دقیق بررسی شود، افزود: شرایط بازنشستگی متنوع است و نمی توان برای تمامی افراد نسخه واحد پیچید ، اما بر اساس قانون، بازنشستگان نمی توانند اعاده به خدمت شوند در این رابطه باید مدارک تاج به صورت دقیق بررسی شود و اگر مدارک او دال بر رفتن وی باشد باید به قانون تمکین کند و  اصرار به ماندن نداشته باشد.

مستثنی شدن برخی از قانون منع بکارگیری بازنشستگان تشویق اذهان عمومی را به دنبال دارد

وی با تاکید بر اینکه مستثنی شدن برخی از قانون منع بکارگیری بازنشستگان تشویش اذهان عمومی را به دنبال دارد، تصریح کرد: تمامی مسئولانی و مدیرانی که مشمول قانون بازنشستگی می شوند باید تابع قانون باشند و در زمان مقرر پست خود را ترک کنند.

مجلس قاطعانه در برابر مستثنی شدن شهرداران از قانون منع بکارگیری ایستاد

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه مجلس قاطعانه در برابر مستثنی شدن شهرداران از قانون منع بکارگیری ایستاد، افزود: اگر برخی به دنبال پیگیری ارائه طرح استفساریه و مستثنی کردن برخی مسئولان از دایره قانون باشند همانند شهردار تهران با رای منفی نمایندگان روبرو خواهد شد و به هیچ وجه اجازه دور زدن قانون را نمی دهند.

بادامچی یادآور شد: اگر رییس فدراسیون شرایط استثنائات قانون از جمله جانبازی بالای ۵۰ درصد و سه سال اسارت و فرزند شهید بودن را دارا است می تواند در پست خود باقی بماند اما اگر این شرایط شامل حال وی نمی شود باید در زمان موعود از پست خود خداحافظی کند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قانون منع بکارگیری بازنشستگان مصوبه مجلس است و باید اجرایی شود، تصریح کرد: بازنشستگی تاج به معنای دخالت دولت در امور فوتبال نیست بلکه تمکین به قانون مصوب مجلس است.

نظر شما