شناسهٔ خبر: 151686 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سرپرست برای شهرداری انتخاب نمی‌کنیم

علیخانی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه برای شهرداری سرپرست انتخاب نمی‌کنیم، تصریح کرد: هنوز از مهلت قانونی اعلام‌شده برای حضور افشانی در شهرداری باقی است و صبر می‌کنیم حکم حناچی از سوی وزارت کشور امضا شود.

به گزارش«نماینده»،محمد علیخانی در جلسه هم اندیشی شورای شهری‌ها اشاره کرد و گفت:‌در این جلسه قرار شد فعلا سرپرست انتخاب نشود چرا که هنوز وزارت کشور به ما رسما اعلام نکرده که شهردار تهران در چه تاریخی باید شهرداری را ترک کند.

وی ادامه داد: برخی معتقدند که ۲۶ آبان آخرین مهلت شهردار و برخی می‌گویند ۱۵ آذر ماه آخرین مهلت خروج شهردار از شهرداری تهران است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:‌ما تابع وزارت کشور هستیم اگر وزارت کشور به شورا رسما اعلام کند که افشانی باید از شهرداری خارج شود ما سریعا سرپرست انتخاب می‌کنیم اما هیچ نامه‌ای نیامده و ما هم صبر می‌کنیم تا حکم حناچی شهردار منتخب از سوی وزارت کشور امضا شود.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی از اعضای شورای اعلام کردند امروز برای شهرداری سرپرست انتخاب می‌شود یا نه گفت:‌ از خودشان سؤال کنید. در جلسه هم اندیشی حرفی از این موضوع نشد.

نظر شما