شناسهٔ خبر: 151669 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

واعظی و حاجی میرزایی سخنگوی دولت می‌شوند

واعظی سخنگویی دولت در میان کارگزارانی‌ها و اعتدال و توسعه به مساوات تقسیم شده است و محسن حاجی میرزایی و محمود واعظی این مسئولیت را به عهده می‌گیرند.

به گزارش «نماینده»، روزنامه اصلاح طلب آرمان امروز در شماره امروز خود از سخنگوهای جدید دولت خبر داد و نوشته است: پس از ۴ ماه خلأ وجودی سخنگو در دولت، رئیس‌جمهور قصد دارد با شیوه‌ای نوین به تغییرات در این حوزه بپردازد.

یک منبع آگاه می‌گوید: «دیگر سخنگویی به معنای گذشته مطرح نخواهد شد؛ درمقابل احتمال دارد دو عضو دولت نه سخنگو مانند گذشته، بلکه عملکرد اطلاع‌رسانی را داشته باشند»؛ از این جهت گویا سخنگویی در میان کارگزارانی‌ها و اعتدال و توسعه به مساوات تقسیم شده؛ بدین نحو که محسن حاجی میرزایی اخبار مصوبات و مسائل دولت را اطلاع‌رسانی کند و محمود واعظی رئیس دفتر روحانی و عضو ارشد حزب اعتدال و توسعه نیز وظیفه سخنگویی در حوزه مسائل مربوط به رئیس‌جمهور را بر عهده داشته باشد.

وی اضافه کرد که «در غیاب سخنگویی دولت، هر وزارتخانه نیز به نوبه خود، مباحث و اخبار خود را مطرح خواهد کرد.»

این منبع آگاه همچنین اسامی مختلفی که این روزها در محافل رسانه‌ای برای سخنگویی مطرح می‌شود را رد کرد. اکنون در حالی از واعظی و محسن حاجی میرزایی به عنوان سخنگویان آتی دولت نام برده می‌شود که پیش از این هم نام آنان، البته به صورت مجزا و به عنوان سخنگوی واحد دولت، مطرح شده بود. پیش از این واعظی در مقام رئیس دفتر رئیس‌جمهور هر چهارشنبه در حاشیه هیأت دولت در جمع خبرنگاران حاضر می‌شد و به تمام سوالات داخلی و بین‌المللی در حوزه‌های مختلف پاسخ می‌داد.

نظر شما