شناسهٔ خبر: 151630 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سردار حاجی‌زاده: صهیونیست‌ها شکست را در مقابل مقاومت فلسطین پذیرفته‌اند

سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: صهیونیست‌ها شکست را در مقابل مقاومت فلسطین پذیرفته‌اند.

به گزارش «نماینده»، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه مراسم سالگرد شهادت سردار طهرانی‌مقدم در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: مردم در محاصره کامل نوار غزه قدرتی را خلق کردند که ظرف ۴۸ ساعت رژیم صهیونیستی دست به دامن کشورهای دیگری‌ شده که بتواند آتش‌بس را برقرار کند و این‌ یعنی شکست را پذیرفته است.

وی‌ افزود: فلسطینی‌ها ظرف این ۴۸ ساعت در محاصره کامل کاری کردند که ارتش رژیم‌ صهیونیستی که خود را چهارمین ارتش بزرگ دنیا می‌داند، دست‌هایش را بالا گرفت و حالا شما از این‌ معیار می توانید به قدرت دفاعی ایران پی‌ ببرید.

فرمانده نیروی‌ هوا فضای سپاه با بیان اینکه سعودی‌ها سومین بودجه جهان را در اختیار دارند، گفت: با این حال ترامپ می‌گوید که اگر دست‌مان را از پشت شما برداریم، شما ظرف ۳ هقته از بین می‌روید.

سردار حاجی‌زاده درباره قدرت بازدارندگی ایران، تصریح کرد: قدرت ما را از زبان دیگران بشنوید؛ همین که ترامپ درباره قدرت ایران حرف می‌زند و قدرت ما را به رُخ عرب‌های منطقه می‌کشد، بدانید ایران قدرتمند است، وقتی ایران از فاصله ۵۷۰ کیلومتری دشمنان و تروریست‌ها را در یک ساختمان از بین می‌برد، نشان‌دهنده قدرت بازدارندگی بسیار بالای ماست.

نظر شما