شناسهٔ خبر: 151620 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

موسوی لارگانی:کمیسیون اقتصادی سه‌شنبه میزبان رئیس کل بانک مرکزی

موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حضور رئیس کل بانک مرکزی در روز سه‌شنبه هفته آینده در این کمیسیون گفت: قرار است مسائل مرتبط با ارز اربعین و موضوعات مختص به نظام بانکی در این جلسه بررسی و توضیحات لازم ارائه شود.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، گفت: قرار است عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی طبق قول‌های شفاهی محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این کمیسیون حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

وی افزود: به احتمال بسیار زیاد معاونان و مدیرکل‌های ارشد بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌ها هم همتی را در این جلسه همراهی خواهند کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که قرار است در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته شده و توضیحاتی را از مدیران ارشد نظام بانکی بخواهیم مربوط به ارز زائران اربعین است چراکه اندکی توانستند با سختی و رنج فراوان دینار عراق را در این کشور دریافت کنند البته برخی از آنها هم نتوانستند این کار را بکنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراضات و عدم تعیین تکلیف مردمی که جهت تهیه ارز اربعین مبالغی را واریز کرده‌اند به همین دلیل بانک ملی و همچنین بانک مرکزی باید در این خصوص توضیحاتی را ارائه کنند.

نظر شما