شناسهٔ خبر: 151595 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: روابط عمومی حزب موتلفه

حبیبی:حزب در تمام بخش ها از جمله ورزش برنامه دارد

حبیبی حزب موتلفه اسلامی در تمام بخش ها از جمله ورزش برای اداره کشور برنامه دارد.

به گزارش «نماینده» دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ضمن بیان این مطلب گفت: جای خوشحالی است که جمعی از چهره های شاخص و با تجربه در جمع کارگروه ورزش حضور دارند و با برگزاری جلسات مستمر در رابطه درابعاد مختلف تربیت بدنی و ورزش کشور کنکاش می کنند.

محمدنبی حبیبی در همین رابطه خاطرنشان کرد:حزب به معنی واقعی آن باید جهت اداره امور کشور و در تمام بخش های مدیریتی برنامه های علمی و پژوهشی قابل قبول ارائه دهد. ما اگر نسبت به عملکرد ها نقد داریم قطعا باید ابتدا دلایل نقد خود را ارائه، سپس تعریف درستی از آن ارائه دهیم و در نهایت به منظور ترمیم مشکلات برنامه داشته باشیم. امروز مردم نمی پذیرند مسئولین وعده های غیر قابل انجام بدهند.

وی افزود: امروزه ورزش مقوله ای فراگیر و مهم در جوامع شمرده می شود که با پدیده های دیگر مرتبط و در آنها تاثیرگذار است لذا ما باید ضمن آسیب شناسی و بررسی مشکلات ورزش کشور جهت بهبود امور و پیشرفت و گسترش آن در میان جامعه بیش از پیش تلاش کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان  اظهار امیدواری کرد: کارگروه ورزش با بررسی ابعاد مختلف ورزش و تاثیرات آن در جامعه،   راهکارهای عملی، قابل حصول و فراگیر ارائه و نسبت به رفع مشکلات حساسیت داشته باشند.

نظر شما