شناسهٔ خبر: 151551 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انتخاب آخوندی استمرار آزمون‌های خطای شورای شهر تهران است

ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس می گوید: عملکرد شورای شهر و انتخاب فردی (آخوندی) که در وزارت راه و شهرسازی عملکرد نامناسبی داشته است، استمرار آزمون‌های خطا به حساب می‌آید.

به گزارش«نماینده»، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی و نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب عباس آخوندی به عنوان یکی از ۲ گزینه نهایی شهرداری تهران گفت: انتخاب آخوندی از سوی اعضای شورای شهر تهران به مانند دو شهردار قبلی پایتخت جمهوری اسلامی ایران یعنی افشانی و نجفی فرصت‌سوزی بوده است. 

وی در توضیح بیشتر افزود:‌ این عملکرد شورای شهر و انتخاب فردی (آخوندی) که در وزارت راه و شهرسازی عملکرد نامناسبی داشته است، استمرار آزمون‌های خطا به حساب می‌آید و شورای شهر این کلان‌شهر هم به نظر می‌رسد که به دنبال تکرار خطاهای گذشته خود است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت:‌بهتر است شهرداری تهران به دست افراد باانگیزه که عملکردی موفق در گذشته خود داشته‌اند سپرده شود، در حالی که متأسفانه اعضای شورای شهر تهران این موضوع را مدنظر خود قرار نداده‌اند.

وی تصریح کرد: شورای شهر تهران نمی‌دانم چرا دنبال افراد مسن و بازنشسته است و هیچ نگاهی به جوانان تحصیلکرده، نخبه و مدیر ندارد.

ابوترابی اظهار داشت:‌شورای شهر تهران هیچ کارنامه قابل توجهی برای ارائه به مردم این شهر نداشته است و همچنان به فرصت‌سوزی خود اصرار دارد و آنها کاری جز تغییر نام انجام نداده‌اند. 

وی در پایان گفت: از اینکه نام آخوندی در بین ۲ گزینه نهایی شهرداری تهران مشاهده می‌کنم، برای شورای شهر پایتخت تأسف می‌خورم، چرا که آنها تجربه دو شهردار قبلی را هم هم‌چنان تکرار کرده‌اند. 

نظر شما