شناسهٔ خبر: 151548 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

جزئیات نشست فصلی جامعه اسلامی مهندسین

جامعه مهندسین/1 مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین از برگزاری نشست فصلی تشکل سیاسی متبوعش در ۲۴ آبان خبر داد.

به گزارش«نماینده»، علیرضا خجسته‌پور، قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درباره برگزاری نشست فصلی حزب متبوعش اظهار کرد: این نشست فصلی با حضور اعضای شورای مرکزی و دبیران واحدهای استانی جامعه اسلامی مهندسین در ساعت ۸ صبح ۲۴ آبان ماه در دفتر مرکزی جامعه اسلامی مهندسین برگزار می‌شود.

وی درباره جزئیات برگزاری این نشست تصریح کرد: این نشست با سخنرانی محمدرضا باهنر دبیرکل این حزب و حضور یک میهمان ویژه، همراه خواهد بود.

خجسته‌پور درباره مباحث مطرح شده در این نشست اظهار کرد: این نشست در هر فصل در خصوص خطوط فکری، سیاسی و هماهنگی‌های لازم بین واحدهای استانی و شورای مرکزی صحبت می‌شود تا سال بعد که در آستانه انتخابات مجلس هستیم، بتوانیم هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین افزود: در این نشست دبیران استانی ضمن ارائه گزارش عملکرد خود، با دبیرکل و اعضای شورای مرکزی بحث و تبادل نظر خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: طبق گفته باهنر در نشست اخیرش بحث در مورد انتخابات درون احزاب و تشکل‌ها اصلا امر عجیب و بدی نیست و حتما به عنوان موضوع درون حزبی در مورد آن صحبت خواهند شد، اما اکنون برنامه‌های مشخص و مدون رسانه‌ای در سطح جامعه نداریم و به اعتقاد دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین هنوز برای طرح این مباحث در سطح عمومی جامعه زود است.

نظر شما