شناسهٔ خبر: 151547 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

وزارت تعاون از ابتدا به خوبی شکل نگرفت

خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با شااره به حمایت مجلس از وزارت رفاه گفت: این وزارتخانه از ابتدا بنا به دلایلی خوب شکل نگرفته در حالی که می‌توانست کمک خوبی به دولت در بخش‌های رفاهی و کار باشد.

به گزارش«نماینده»، سلمان خدادادی در مراسم تودیع و معارفه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: وزارت رفاه از همان ابتدا به خوبی شکل نگرفته در حالی که می‌توانست باداشتن یک جایگاه مناسب به دولت در بخش‌های دیگر کمک کند.

وی با اشاره به اینکه نقش وزارت رفاه حمایت‌کنندگی، اشتغال و رفاه خواهد بود، گفت: چنانچه برای رفع بیکاری هم این وزارتخانه اقدام کند، رفاه مردم تأمین می‌شود.

خدادادی با اشاره به برنامه‌های وزیر جدید رفاه گفت: این برنامه‌ها به مجلس ارائه شده و نشان می‌دهد که در حوزه رفاه، کار و اشتغال برنامه‌های مؤثری لحاظ شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: اگر به رفاه توجهی نشود در آینده هزینه‌های زیادی را باید پرداخت کنیم در حالی که امروز یکی از نیازهای اصلی مردم، بحث رفاه است.

وی از همکاری کمیسیون اجتماعی مجلس با وزارت رفاه خبر داد و گفت:‌برای عبور از بحرانی که در حال حاضر داریم، هر چه در توان داریم با این وزارتخانه همکاری می‌کنیم.

خدادادی ادامه داد: اگر دولت تضعیف شود مجلس هم تضعیف می‌شود و نباید مسئولیت‌ها را به گردن یکدیگری بیندازیم، بلکه باید به کمک دولت بیاییم چرا که وقتی بحرانی در کشور حاکم می‌شود همه را با یک تیر می‌زنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: مجلس آمادگی دارد در جهت رفاه محرومان به کمک وزارتخانه بیاید.

نظر شما