شناسهٔ خبر: 151545 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

شنبه؛ گزینه های استانداری تهران در مجمع نمایندگان استان بررسی می شوند

علیجانی دبیر مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه های استانداری تهران در نشست شنبه آتی مجمع نمایندگان استان بررسی می شوند.

به گزارش«نماینده»، محسن علیجانی زمانی از برگزاری نشست مجمع عمومی نمایندگان استان تهران با موضوع بررسی گزینه های منطبق با معیارهای استاندار تهران خبر داد و افزود: این نشست شنبه آتی برگزار می شود و به طور دقیق در خصوص این موضوع بحث و بررسی انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون نشستی در این خصوص بین نمایندگان استان تهران برگزار نشده است، نیز گفت: نشست هایی برگزار شده و گزینه های مختلف بررسی شده اند، اما نشست نهایی شنبه آتی خواهد بود.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران در خصوص هماهنگی احتمالی مجلس و شورای شهر تهران در مورد انتخاب شهردار پایتخت نیز گفت: نشست های سه جانبه‌ای برای تصمیم‌گیری در مورد انتخاب شهردار تهران، بین هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران، شورای این شهر و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان برگزار شده است، احتمال برگزاری نشست دیگری نیز در صورت نیاز وجود دارد، اما آن چه مسلم است، این که شهردار پایتخت تا آخر هفته انتخاب می شود.

نظر شما