شناسهٔ خبر: 151534 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

انتخاب "آخوندی" فرصت‌های سامان بخشی به امور تهران را از بین می‌برد/ توصیه به اعضای شورای شهر

آخوندی دبیرکل جمعیت ایثارگران با اشار به حضور آخوندی در بین دو گزینه‌ نهایی شهرداری تهران تصریح کرد:‌ این انتخاب نشان می‌دهد اعضای شورای شهر بیش از اینکه به فکر منافع مردم تهران باشند، به فکر پیشبرد اهداف سیاسی خود هستند.

به گزارش«نماینده»، محمدجواد عامری، دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به گزینه‌های نهایی تصدی شهرداری تهران، گفت: در حالی که تنها حدود ۱۸ ماه از عمر شورای پنجم  می‌گذرد،  اعضای شورای شهر این روزها در تکاپوی انتخاب سومین شهردار برای تهران هستند که این موضوع نشان دهنده تزلزل مدیریتی در مدیریت کلان شهر تهران است. 

وی افزود: با توجه به روش اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار تهران، بعید به نظر می‌رسد با انتخاب شهردار نیز حواشی پیرامون مدیریت شهری به پایان رسد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:‌ شورای شهر برای اینکه بتواند برنامه‌های گزینه‌های تصدی شهرداری را مورد ارزیابی قرار دهد، نیاز به نقشه راه یا همان برنامه پنج ساله سوم دارد. این برنامه تاکنون از سوی اعضای شورا به تصویب نرسیده است. با این وجود سوال ما از اعضای شورای شهر این است که صلاحیت کاندیداهای شهرداری تهران را با چه معیاری مورد بررسی قرار  می‌دهند؟ اعضای شورای شهر در این دو سال مسئله اداره شهر تهران را جدی نگرفته‌ و منتظرند گروه‌هایی از بیرون برای آنها تصمیم بگیرند.

عامری  با اشار به حضور آخوندی در بین دو گزینه‌ نهایی شهرداری تهران تصریح کرد:‌ شخصی که در پنج سال دوره وزارتش، چندین بار در معرض استیضاح قرار گرفت و هیچ قدمی برای سامان دادن به بخش مسکن  برنداشت، از سوی اعضای شورای شهر به عنوان یکی از گزینه‌های نهایی شهرداری تهران انتخاب شده است. این انتخاب نشان می‌دهد اعضای شورای شهر بیش از اینکه به فکر منافع مردم تهران باشند، به فکر پیشبرد اهداف سیاسی خود هستند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: اگر قرار است  شورای شهر در انتخاب شهردار تهران مانند رویه سابق به فکر سیاسی‌کاری باشد، بهتر است، تمام تلاش خود را برای ابقای آقای افشانی انجام دهد تا مانع از بین رفتن فرصت‌ها برای سامان دادن به امور شهر تهران شود.

نظر شما