شناسهٔ خبر: 151517 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دروغ وزیر مستعفی درباره عدم افتتاح مسکن مهر

آخوندی بسیاری از دانشگاهیان و فعالان دانشجویی با اشاره به ناکارآمدی آخوندی در گذشته وی را نامناسبت‌ترین گزینه برای تصدی مدیریت شهرداری تهران می‌دانند.

به گزارش«نماینده»، مطرح شدن نام عباس آخوندی فردی که با عملکردش در سال‌های گذشته انتقادات بسیاری را با خود همراه کرده، به عنوان گزینه‌های اصلی برای شهردار تهران موجب شد تا مجددا وی در نوک پیکان انتقادات و اعتراضات دانشگاهیان قرار گیرد و بسیاری از دانشگاهیان و فعالان دانشجویی در فضای مجازی با اشاره به ناکارآمدی آخوندی او را نامناسبت‌ترین گزینه برای قرار گرفتن در مدیریت شهرداری تهران می‌دانند.   

* آموزش چگونه از هیچ، دستاورد بسازیم

محمدجواد محمدزاده‏ هم نوشته است: « مسکن مهر پوپولیستی بود و افتخار عباس آخوندی این بود که اسیر پوپولیسم نشد. -آموزش چگونه از هیچ، دستاورد بسازیم.»

* وزیر ناکارآمد کابینه روحانی می‌تواند ناکارآمدترین شهردار ایران هم باشد

حسین نادری از فعالان دانشجویی هم نوشته است: « وزیر ناکارآمد دولت روحانی که تنها هنرش مخالفت با ساخت مسکن در کشور بوده، می‌تواند با شهردار شدن در تهران عنوان ناکارآمدترین شهر تاریخ ایران را هم به نام خود ثابت کند.»

* آخوندی دروغ می‌گوید هیچ مسکن مهری را افتتاح نکردم 

یکی از فعالان دانشجویی هم با نام سادات حسینی با اشتراک گذاشتن تصویر زیر نوشته است: « آخوندی به دروغ می‌گوید افتخار می‌کنم که هیچ مسکن مهری را افتتاح نکردم و این در حالی است که طبق اعلام خودشان شهریور پارسال ۲۰۵۸ واحد مسکن مهر را در خراسان افتتاح کرده!»

* آخوندی بابت هیچ کاری نکردن به خودش افتخار کرد!

یکی از فعالان دانشجویی هم با نام کاربری « ایشی زاکی» نوشته است: « بر اساس حرفایی که آخوندی زد و بابت هیچ کاری نکردن به خودش افتخار کرد، پس علی نیکزاد بابت کارهای عمرانی زیادی که تو دوره وزارتش انجام داده باید از ملت عذرخواهی کنه!»

* تفاوت عباس آخوندی ۹۲ با ۹۷

مهدی صفدرزاده هم در توئیتی نوشته است: «آخوندی ۹۲: مخالفتم به معنی متوقف کردن این پروژه نیست. چون این طرح با زندگی ۱۰میلیون ایرانی گره خورده‌ است. 

آخوندی۹۷: کار درستی کردم که حتی ۱واحد مسکن مهر افتتاح نکردم این افتخار دولت است که حتی یک واحد مسکونی را نساخت. دعای ۱۰ میلیون بدون مسکن بدرقه این دنیا و عقبای شما باد»

* افتخار دولت این است که حتی یک واحد مسکونی را نساخت!

محمود قائدی‏ دانشجوی ارشد روابط بین والملل هم نوشته: « روحانی کم کم باید به افشاگری های وزرا و مدیرانش عادت کند؛ آخوندی در مراسم تودیع: کار درستی کردم که حتی ۱واحد مسکن مهر افتتاح نکردم- این افتخار دولت است که حتی یک واحد مسکونی را نساخت.»

* آخوندی ۶۲ ساله و جوانگرایی!

وحید عسگری از فعالان دانشجویی هم نوشته است: « از عجایب روزگار اینکه آخوندی گزینه شهرداری اصلاح طلبان با ۶۲ سال سن نوشته یکی از وظایف شهردار تهران جوانگرایی است! »

* از ابتدا قرار نبود دولت خانه‌ای بسازد...

رضا هداوند هم نوشته است: « عباس آخوندی وزیر منفورِ سابق: کار درستی کردم که حتی ۱ واحد مسکن مهر افتتاح نکردم. مسکن مهر باعث افزایش بالای تورم شده بود. این افتخار دولت است که حتی یک واحد مسکونی را نساخت. از ابتدا قرار نبود دولت خانه‌ای بسازد، آقای آخوندی ، شما خیلی ... »

* خطربرای انقلاب اینجاست که مردم می‌بینند انقلاب شده، مسکن ندارند

علی زاهدی از فعالان دانشجویی هم در پیامی با هشتگ عباس آخوندی این جمله شهیدبهشتی را به اشتراک گذاشته که گفت: « خطربرای انقلاب اینجاست که مردم می‌بینند انقلاب شده، مسکن ندارند و مقدمات زندگیشان را نمی‌توانند فراهم کنند. ما را ازآن طرف مرزها نترسانید که در آنجا خطری نیست، خطر واقعی اینجاست»

* اصلاح‌طلبان درگیر قحط‌الرجال و در حال احتضار 

مسعود کیخا از فعالان رسانه‌ای حوزه دانشگاهی هم نوشته است: « وقتی اصلاح‌طلبان تن به انتخاب فردی مثل عباس‌آخوندی با این همه انتقاد از طرف خودی و غیرخودی و عملکرد غیرقابل دفاع برای شهرداری تهران بده یعنی این جریان سیاسی قحط‌الرجال و در حال احتضار است.

* آموزش مدیریت با تدریس آخوندی!

یکی از کاربران توئیتر هم با نام کاربری «رمیصا⁦⁩» نوشته است: « عباس آخوندی ام یه کانال زدم آموزش می‌دم چجوری به مجموعه تحت مدیریتتون گند بزنین آخر سر هم خیلی شیک و مجلسی استعفا بدین، بعدشم قانون و به هیچ حساب نکنین و مدیر عزل ونصب کنین! زود جوین شید تاتصادف نکردین البته تصادف حتی اگه منجر به مرگتونم بشه مهم نیست.چون همه سرنشینا بیمه اند!»

برچسب‌ها:

نظر شما