شناسهٔ خبر: 151468 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

شاکری:مدیریت آخوندی تهران را با مشکل مواجه خواهد کرد

شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: انتخاب فردی مانند عباس آخوندی قطعا شهر تهران را با مشکل مواجه خواهد کرد.

به گزارش «نماینده»، مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، با اشاره به لیست ارائه شده از سوی شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار پایتخت و حضور گزینه هایی چون عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: در خصوص گزینه‌های مطرح شده پشت صحنه‌هایی وجود دارد که درباره آن‌ها تصمیم می‌گیرد و حتی لیست امید شورای شهر که از درون آن شورای پنجم بیرون آمد نیز در این پشت صحنه بسته شد.

وی افزود: وقتی لیست امید شورای شهر منتشر شد، برخی از همکاران ما در شورای شهر مانند آقایان حکیمی‌پور، سرخو و انصاری نیز معترض بودند و می‌گفتند که ما این لیست را نمی‌شناسیم.

شاکری ادامه داد: فردی مانند آخوندی در اواخر دوران مسئولیت خود در وزارت راه و شهرسازی تا مرز استیضاح پیش رفت و در آخرین لحظات استعفا داد و حتی در استعفانامه خود نیز تاکید کرد که روحانی وزیری را انتخاب کند تا با او هماهنگ باشد.

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه کسی که این دیدگاه را دارد نمی‌تواند در موضوعات مختلف با دولت تعامل داشته باشد، تصریح کرد: انتخاب فردی مانند آخوندی قطعا شهر تهران را با مشکل مواجه خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: آشفتگی در گزینه‌های شهرداری مشهود است و به جای اینکه گزینه‌ها کارشناسی و مطابق با نیازهای شهر باشد بسیار سیاسی است و به مدیریت شهری آسیب خواهد رساند.

نظر شما