شناسهٔ خبر: 151357 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مخالفت اعضای کمیسیون با مستثنی شدن شهردار تهران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان

افشانی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از رد طرح استفساریه مستثنی شدن شهردار تهران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش «نماینده»، سلمان خدادادی، در تشریح دستور کار جلسه روز گذشته ( یک شنبه، 13 آبان ماه ) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح استفساریه مستثنی شدن شهرداران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان در نشست امروز خبر داد و گفت: این استفساریه توسط عده ای از نمایندگان ارائه شده بود که به کمیسیون ارجاع شد و در جلسه امروز بررسی آن در دستور کار قرار گرفت که در نهایت کلیات آن توسط نمایندگان رد شد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست امروز افزود: وزیر مسائل مربوطه و برنامه های آتی خود را به کمیسیون ارائه کرد و همچنین نمایندگان موضوعاتی را مطرح کردند تا وزیر در ادامه مسئولیت نسبت به پیگیری و انجام آنها اقدام کند.

کمیسیون اجتماعی دو روز در هفته نشست مشترکی را با مدیران وزارت تعاون برای بررسی مسائل مربوطه برگزار می کند

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نهایت مقرر شد دو روز در هفته نشست مشترکی را با مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با موضوعات مختلف داشته باشیم تا بتوان مشکلات این حوزه را منعکس و بر حسن اجرای کار که همانا وظیفه ذاتی کمیسیون های تخصصی است نظارت لازم را داشته باشیم./

نظر شما