شناسهٔ خبر: 151306 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

بیانیه گروه ها و احزاب جبهه انقلاب اسلامی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

13 آبان// گروه ها و احزاب جبهه انقلاب اسلامی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای را منتشر کردند.

به گزارش «نماینده» ، احزاب و تشکل های سیاسی اصولگرا با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از مردمد برای شرکت در یوم الله ۱۳ آبان به تحریم های جدید آمریکا اشاره و تاکید کرد: ملت شریف ایران که پاسدار خون بیش از ۲۳۰ هزار شهید مبارزه با جهانخواری آمریکا و ایادی مزدورش در ۴ دهه گذشته است به خوبی می‌داند که تحریم‌های جدید آمریکا نشان از آخرین تلاش‌های بی‌ثمر این قدرت پوشالی رو به زوال برای فشار بر ملت شریف ایران است.

بخش دیگر این بیانیه به مشکلات اقتصادی اختصاص پیدا کرده است؛«همه دلسوزان کشور می دانند که راه حل مشکلات کشور مبارزه مستمر و مؤثر با فساد به خصوص فساد اقتصادی توسط قوای سه گانه، جوانگرایی اساسی در ارکان تصمیمگیری و اجرایی قدرت، برنامه ریزی دقیق برای رفع آسیب های اجتماعی و توجه اساسی به مسائل فرهنگی است.»

متن بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان، یادآور یکی از روزهای تاریخی مردمان سرزمینی است که به مدد دم مسیحایی امامشان توانستند نقشی نو از ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم جهانخواران در تارک هستی بیافرینند. نقشی که بعد از ۴۰ سال نه تنها کم رنگ نشده بلکه در جای جای نقاط مختلف جهان بوسیله آزادگان و آزادیخواهان مسلمان و غیرمسلمان دنیا نقشی نو بسته است.


۱۳ آبان۱۳۹۷، در طول این ۴۰ سال اهمیتی روز افزون دارد. آمریکای جنایت‌کار بعد از چهار دهه، گمان می کند که فرصتی نو یافته است تا عقده تحقیر شدن ۴۴۴ روز به دست جوانان انقلابی این سرزمین را با فشار اقتصادی تحریم جبران کند. اما این رویارویی مجدد آمریکا با مردم ایران در شرایطی رقم می‌خورد که واقعیت چیز دیگریست و این روزها بیش از هر زمان دیگری این آمریکا است که به نقطه هبوط و سقوط خود نزدیک می‌شود. شرایط کنونی آمریکا از سست‌ترین موقعیت‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دهه های اخیر این حکومت عصیانگر است و به لطف الهی این شرایط نویدبخش پایان یافتن هژمونی سیاه و تباه امریکا در عصر حاضر خواهد بود. شکست سیاست‌های سیاسی آمریکا در منطقه غرب آسیا را نیز می‌توان در همین راستا تحلیل کرد.

آمریکا در طی سال های اخیر تمام تلاش نظامی و سیاسی خود را مبنی بر سقوط دولت بشار اسد و کوتاهی دست مقاومت از مرزهای اسرائیل به عمل آورد، ولی نه تنها به هدف خود نرسید بلکه قدرت جریان مقاومت در سوریه برای وارد کردن ضربه کاری به اسرائیل شریک دیرینه آمریکا امروز به مراتب بیشتر از سالهای قبل از جنگ است. آمریکا امروز در حالی با خفت عرصه نظامی در عراق را ترک کرده است که در عرصه سیاسی نیز توان به قدرت رساندن متحدان عراقی خود را نیز ندارد.

با این حال، مزدوران سعودی، غربی و عبریِ ایالات متحده آمریکا با ایجاد تشویش در اذهان عموم ایرانیان قصد پنهان کردن موقعیت متزلزل ارباب خود و به تبع آن خود را دارند و با پمپاژ رسانه‌ای و پروپاگاندای خبری بر این باورند که می‌توانند مسیر مردم ایران و انقلاب اسلامی را تغییر داده و با تصویر سازی نادرست از فضای سیاسی و اقتصادی انقلاب اسلامی مردم ایران، خواب آشفتۀ ۴۰ ساله خود را در افول نظام اسلامی تعبیر کنند.

ملت شریف ایران که پاسدار خون بیش از ۲۳۰ هزار شهید مبارزه با جهانخواری آمریکا و ایادی مزدورش در ۴ دهه گذشته است به خوبی می‌داند که تحریم‌های جدید آمریکا نشان از آخرین تلاش‌های بی‌ثمر این قدرت پوشالی رو به زوال برای فشار بر ملت شریف ایران است.

ملت مقاوم ایران به روشنی می‌داند که هزینه‌های سازش در برابر استکبار به مراتب بیشتر از هزینه‌های مقاومت در برابر آن است و همه این دستاوردها نتیجه تجربیاتی است که ملت ایران در ۴۰ سال گذشته تجربه کرده است. ملت ایران هیچگاه ددمنشی خصمانه آمریکا در برنامه جامع جاسوسی از ایران قبل از انقلاب و بین ماههای پیروزی انقلاب تا تسخیر لانه جاسوسی، تحریم های مخرب و ضدبشری اقتصادی، کشتار ۲۹۰ مسافر بیگناه در حمله به هواپیمای مسافربری، حمایت اطلاعاتی از کودتای پایگاه هوایی شهید نوژه، تجاوز خصمانه به خاک ایران با حضور مخفیانه در طبس، حمله به کشتیها و سکوهای نفتی ایران در دوران جنگ تحمیلی، پشتیبانی از حمله شیمیایی عراق به ایران، طراحی ویروس استاکس نت برای تخریب دوهزار سانتیفیوژ، حمایت از گروهکهای تروریستی منافقین خلق، دمکرات، جندالشیطان، پژاک، الاهواز و...، حمایت از اغتشاشات سیاسی و امنیتی سالهای ۷۸، ۸۲، ۸۸، و ۹۶، مشارکت اطلاعاتی در ترور دانشمندان هسته ای و دیگر جنایتی که هنوز اثرات آن جلوی چشمان مردم ایران پدیدار است را فراموش نخواهد کرد.

امروز برای ملت ایران روشن شده است که راه حل های مشکلات کشور، داخلی بوده و در نظر گرفتن غرب به عنوان شاه کلیدِ باز شدن معضلات، نشان ساده لوحی و گاه نشان نفوذ عناصر بیگانه از چند واسطه و تغییر در مختصات محاسباتی برخی مسئولان است. همه دلسوزان کشور می دانند که راه حل مشکلات کشور مبارزه مستمر و مؤثر با فساد به خصوص فساد اقتصادی توسط قوای سه گانه، جوانگرایی اساسی در ارکان تصمیمگیری و اجرایی قدرت، برنامه ریزی دقیق برای رفع آسیب های اجتماعی و توجه اساسی به مسائل فرهنگی است.

در بخش  اقتصاد هم، که امروزه با کم توجهی مسئولین به مشکل اصلی مردم تبدیل شده است، باید  برنامه های تحول آفرین در کشور اجرا شود. مبارزه اساسی و روشمند با قاچاق کالا، اصلاح نظام بانکداری کشور، خصوصی سازی واقعی اقتصاد، نوگرایی در سیستم تولید محصولات کشاورزی، کنترل جدی واردات، تسهیل در سرمایه گذاری خارجی و جهت دهی به سرمایه های داخلی برای رفع مشکل نقدینگی، فعال کردن دیپلماسی اقتصادی، توجه به فعالیتهای دانش بنیان برای حل مشکلات صنعت و تولید و اصلاح الگوی مصرف و مبارزه با فرهنگ اسراف و تجملگرایی و... تنها بخشی از صدها راه حل برون رفت از وضع موجود است که همگی با توجه به نیروی جوان و متخصص داخلی در فرصت زمان کوتاهی قابلیت تحقق دارد.

وجود راه حل مشکلات در داخل کشور به همراه توانمندیهای ایران اسلامی در مقابله با استکبار جهانی که بارقه های آن را میتوان در عراق، سوریه، لبنان و یمن به خوبی مشاهده کرد نشان می دهد که در صورت استقامت مردم، دسیسه های آمریکا این بار نیز ناکام خواهد ماند.

در پرتو عنایات الهی آرزومندیم در چهلمین سال استقرار نظام اسلامی، و با اجرای تدابیر داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و تغییر عملی در مشی و سلوک مسئولین قوای سه گانه به ویژه دولتمردان، این سیزده آبان به نقطه عطف بزرگی در مسیر رشد و بالندگی مردم ایران منجر شود و با تبدیل "تهدید تحریم ها" به "فرصت اتکا بیشتر بر منابع درون زای قدرت اقتصادی"، گام بلندی برای تحقق آرزوهای بزرگ ملت ایران و دستیابی به اهداف الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی برداریم.

والسلام علیکم و رحمت الله

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی
جبهه پایداری انقلاب اسلامی
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی
کانون دانشگاهیان ایران اسلامی
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی
جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی
جامعه اسلامی مهندسین
حزب موتلفه اسلامی
جمعیت عدالت و پیشرفت ایران اسلامی
حزب  توسعه و عدالت ایران اسلامی
جامعه‌ اسلامی ورزشکاران
جامعه اسلامی کارمندان
جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازاریان سراسر  کشور
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی
جامعه اسلامی فرهنگیان
جمعیت اسلامی فرهنگیان
انجمن اسلامی پزشکان
جامعه اسلامی دانشجویان
جامعه پیروان راه زینب
جامعه فاطمیون
جامعه اسلامی ادوار نمایندگان مجلس شورای اسلامی
کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان‌ شبه قاره هند
جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی
جامعه جوانان متحد اسلامی

نظر شما