شناسهٔ خبر: 151205 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

حماسه اربعین یک مانور بزرگ بین‎المللی است

سیدحسین نقوی حسینی// نماینده مردم ورامین بر لزوم برطرف کردن نواقص، مشکلات و موانع برسر راه زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش «نماینده» سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، با اشاره به حماسه عظیم اربعین حسینی، اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی یک مانور بزرگ جهانی و بین المللی محسوب می شود که همه عاشقان مکتب عاشورا در آن به حرکت در می آیند.

وی با بیان اینکه این حرکت عظیم باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرد، افزود: سال ها است که این راهپیمایی انجام می شود از این رو انتظار می رود که تمامی دستگاه ها اعم از دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی کمک کنند تا این راهپیمایی با بیشترین تسهیلات صورت گیرد.

نقوی حسینی با بیان اینکه اقداماتی در راستای این تسهیلات صورت گرفته است، تصریح کرد: به طور مثال برای سهولت زوار ۳ مرز اصلی کشور آماده سازی شده، صدور ویزا تسریع بخشیده شده است و... اما اینها کافی نیست چراکه مردم همچنان گرفتار هستند. به ویژه زمانی که از مرز عبور می کنند باید امکانات خوبی در اختیارشان قرار گیرد.

نماینده مردم ورامین با اشاره به طوفان شدیدی که چندی قبل در مرز مهران صورت گرفت و موجب تخریب بسیاری از امکانات خدماتی این منطقه شده بود بر لزوم برطرف کردن نواقص و مشکلات و موانع برسر راه زوار اربعین حسینی تاکید کرد.

نظر شما