شناسهٔ خبر: 151138 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی توجه به مسکن اقشار کم‌درآمد را در اولویت قرار دهد

بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی انتظار داریم توجه به مسکن اقشار کم‌درآم را در اولویت قرار دهد.

به گزارش «نماینده» صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی "محمد اسلامی" به عنوان گزینه پیشنهادی راه و شهرسازی از سوی رئیس‌جمهور به مجلس، گفت: آقای اسلامی برنامه جامعی در حوزه تولید مسکن و ایجاد اشتغال در این بخش دارد، البته نیازمند کمک و همراهی سایر بخش‌ها نیز هست.

وی با تأکید بر اینکه حوزه مسکن پاشنه آشیل دولت، به‌خصوص وزرای راه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده است، اظهار داشت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی که از سوی دولت جهت اخذ رأی اعتماد به مجلس معرفی شده است، باید برنامه‌ریزی دقیقی برای مسکن کم‌درآمدها ارائه دهد.

**اقشار ضعیف جامعه در بحران‌ها و تکانه‌های اقتصادی آسیب بیشتری می‌بینند

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر، سرعین در مجلس اضافه کرد: کم‌درآمدها و اقشار ضعیف جامعه در بحران‌ها و تکانه‌های اقتصادی آسیب بیشتری نسبت به دیگر اقشار می‌بینند که لازم است حمایت‌های بیشتری در آینده از آنها از سوی دولت صورت گیرد.

بدری تصریح کرد: از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی انتظار داریم، در صورت کسب رأی اعتماد از مجلس، مسکن مهر و وعده‌هایی که از دولت‌های قبل به مردم در این حوزه داده شده است را تکمیل کرده و توجه ویژه‌ای به این بخش از مسکن داشته باشد.

**مسکن مهر پردیس یکی از مهم‌ترین بخش‌های برای اولویت رسیدگی توسط وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در حوزه مسکن اقشار کم‌درآمد نیازمند توجه جدی است، مسکن مهر شهر پردیس است که براساس اطلاعاتی که از سوی متقاضیان به ما واصل شده، با مشکلات متعددی اعم از تأخیر در واگذاری‌ها و نیز کمبود امکانات رفاهی، تفریحی و آموزشی روبه‌رو هستند که این وضعیت باید ساماندهی شود.

نظر شما