شناسهٔ خبر: 151102 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

هدف اصلاح‌طلبان برای عبور از روحانی امتیازگیری بیشتر است

کاظم انبارلویی/2 فعال سیاسی اصولگرا گفت: رسانه‌ای شدن بگومگو های اصلاح‌طلبان نشانه این موضوع است که آنان اصلا به خدمت به مردم فکر نمی‌کنند.

به گزارش «نماینده» کاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، درباره پروژه عبور اصلاح‌طلبان از روحانی اظهار کرد: اصلاح‌طلبان یک کارنامه سیاه در دوران دولت اصلاحات دارند.

انبارلویی ادامه داد: رسانه‌ای شدن بگومگو های اصلاح‌طلبان نشانه این موضوع است که آنان اصلا به خدمت به مردم فکر نمی‌کنند و حتی در روند خدمت‌رسانی  به مردم اخلال ایجاد می کنند.

وی تصریح کرد: مشکلاتی که دولت کنونی با آن مواجهه شده است، بیشتر به اصلاح طلبان افراطی، شیفته قدرت و ثروت بر می‌گردد که برای به جای خدمت‌رسانی برای ثروت اندوزی و قدرت طلبی کار می کنند.

انبارلویی  خاطرنشان کرد: اصلاح طلبانی که به خط امام، رهبری، نظام و انقلاب اعتقاد دارند، حسابشان از این دسته اصلاح‌طلبان افراطی جدا است اما به نظر می‌رسد افرادی در این جریان ساز عبور از روحانی را کوک کرده‌اند که به دنبال امتیازگیری بیشتر از روحانی و یا به دنبال تکرار کارنامه سیاه خود در دوران اصلاحات هستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به اینکه اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند در ناکارآمدی‌های دولت روحانی شریک باشند، اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون اصلاح طلبان مشاهده می‌کنند با خروج آمریکا از برجام هیچ اعتباری برای دولت روحانی نمانده است چراکه دولت همه تخم مرغ های خود را در سبد برجام قرار داد که نتیجه آن رضایت بخش نبود.

انبارلویی با اشاره به اینکه برجام نتوانست مشکلات مشکلات مردم را حل کند، تصریح کرد: FATF نتیجه ای برای حل مشکلات کشور به همراه ندارد، در واقع وزیر خارجه نمی‌تواند قول دهد که مشکلات ایران با عضویت در FATF حل شود.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه دستاورد برجام تقریبا صفر بود، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان اکنون شاهد دستاوردی صفر دولت فعلی هستند.

گفتنی است، جریان اصلاحات اصلی ترین حامی رئیس جمهور در دو انتخابات سال های ۹۲ و ۹۶ بودند که اکنون با مشاهده ناکامی‌های دولت درصدد عبور از روحانی بر آمده‌اند و تلاش دارند تا سرمایه اجتماعی جریان اصلاحات را برای انتخابات‌های آتی حفظ شود.

نظر شما