شناسهٔ خبر: 151064 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

صداوسیما "عادل" را فردوسی پور کرد

فتح الله زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تصریح کرد: صداوسیما بود که عادل را فردوسی پور کرد. عادل باید براساس قوانین و مقررات سازمان رفتار کند و برنامه را براساس دارایی های فوتبال جلوببرد.

به گزارش«نماینده»، علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال پیرامون حواشی رخ داده درخصوص برنامه ۹۰ اظهار داشت: خوب است اینجا باتوجه به حواشی که برای عادل بوجود آمده، اشاره ای به جمله خود فردوسی پور کنم که می‌گفت از دست این مدیران تکراری خسته شده‌ایم و باید کنار بروند! حال انگار نوبت به خود عادل رسیده.

وی در مصاحبه‌ای با خبر فوری گفته است: معتقدم برآیندحذف ناگهانی ۹۰ که سالیان سال در فوتبال کشور بوده، خوب نباشد هرچند که معتقدم باید تغییراتی در ۹۰ داده شود. شاید در دهه ۸۰ محبوبیت ۹۰ نزدیک به ۹۵درصد باشد ولی امروز دیگر این محبوبیت وجود ندارد چراکه در سال‌های اخیر برنامه عادل آن ۹۰ نیست که باید باشد.

فتح الله زاده با بیان اینکه خود بنده دیگر ۹۰ را کامل نمی بینم، گفت: بسیاری از اهالی فوتبال هم مثل سابق ۹۰ را دنبال نمی‌کنند چراکه ۹۰ از حالت تخصصی خارج شده و گاها نظرات شخصی و بدور از عدالت در آن اعمال می شود کمااینکه طیف عظیمی از استقلالی‌ها ۹۰ را تحریم کرده اند.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با اشاره به شکایت ها فراوان علیه فردوسی پور، تصریح کرد: اگر نبود پادرمیانی بزرگان، شاید تا الان باید چندین بار پای عادل به محاکم قضایی باز می شد و وی محکوم می شد چون تهمت هایی میزد که خلاف واقع بود.

وی با تاکید بر اینکه اطرافیان عادل عنان کار را از وی گرفته اند، گفت: من میدانم آنان چه کسانی هستند و اینکه بدنبال درست کردن مافیای فوتبال هستند. اینها عادل را به بیراهه میبرند، البته عادل هم در برخی موارد سادگی کرد.

فتح الله زاده تاکید کرد: معتقدم این صداوسیما بود که عادل را فردوسی پور کرد. عادل باید براساس قوانین و مقررات سازمان رفتار کند و برنامه را براساس دارایی های فوتبال جلوببرد. فوتبال ما زیبایی های بسیاری دارد که عادل آنها را نمی‌بینید.

وی ادامه داد: مگر فتح الله زاده را از استقلال کنار گذاشتند، استقلال تعطیل شد؟ معتقدم خود مسئولان صداوسیما هم دوست ندارند ۹۰ تعطیل شود. اما باید تغییرات اساسی در ۹۰ رخ دهد. خود عادل هم میداند که برنامه‌هایش افت کرده و بینندگان آن ریزش کرده‌اند. متاسفانه ۹۰ از یک برنامه تخصصی خارج و به شو ورزشی تبدیل شده است.

مدیرعامل اسبق استقلال اضافه کرد: اطرافیان عادل وی را کنترل می‌کنند. برای مثال یکسری اتهامات اثبات نشده را روی آنتن تلویزیون که یک رسانه مرجع هست علیه من پخش کردند، درحالیکه من از آن اتهامات تبرئه شدم که می‌توانستم از عادل شکایت و اعاده حیثیت کنم! این کار، کار اطرافیان عادل بود که دارند عادل را به پرتگاه میبرند.

فتح الله زاده در پایان تصریح کرد: برخی فوتبالی ها فکر میکنند اگر از عادل انتقاد کنند، او برمی‌گردد و آنان را تخریب می کند. اما من حرف حق را میزنم چراکه سالم کار میکنم.

نظر شما