شناسهٔ خبر: 151051 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو

جهانگیری خواست بگوید از دست روحانی واعظی و نوبخت کلافه هستیم

ناصری/2 عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان از اظهارات اسحاق جهانگیری رازگشایی کرد. «جهانگیری گفته بود حتی اختیار برکناری منشی خود را ندارد.»

به گزارش «نماینده»، عبدالله ناصری مشاور خاتمی به فرارو گفت: جهانگیری با این ادبیات خواسته به جامعه و نخبگان و کنشگران بگوید از من انتظار جهانگیری گذشته را نداشته باشید. می‌خواهد بگوید آقای روحانی و نزدیکان آقای روحانی از جمله نوبخت و واعظی، دولت و اعضای دولت را به هم ریخته و کلافه کرده‌اند. حرف آقای جهانگیری گلایه معنادار و روشنی از شخص آقای روحانی است.
ناصری درباره امکان خروج جهانگیری از دولت نیز می‌گوید: این امکان وجود دارد. او حتماً باید شرایط را ببیند. آقای جهانگیری حتماً یک معاون اول قدر است که در خیلی زمینه‌ها از آقایان سرتر است و انتظار جامعه هم از او بالاست، بنابراین اگر طوری شود که شخص غیرتصمیم‌گیری باشد حتماً باید از دولت خارج شود. همچنین همانطور که آقای آخوندی تا حدود زیادی افکار عمومی و نخبگان را روشن کرد و پیروزمندانه(!؟) کناره‌گیری کرد آقای جهانگیری هم باید همین کار را انجام دهد.
وی در عین حال گفت: تصمیم‌گیری درباره بحران ارزی بیشتر از آنکه به نام آقای روحانی تمام شود به نام آقای جهانگیری تمام شد. من اگر جای آقای جهانگیری باشم می‌ماندم، بحران ارز را به یک جا می‌رساندم و بعد از مرحله تثبیت ارز از دولت خارج می‌شدم. البته خروج جهانگیری، ضایعه بزرگی برای دولت خواهد بود. اما بهترین موقعیت برای خروج انتخابات مجلس است.

نظر شما