شناسهٔ خبر: 151048 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

برکناری مدیر اجرای فاز دوم پالایشگاه آبادان

مختار نماینده مردم آبادان در مجلس از موافقت هیات رییسه مجلس با اعمال ماده ۲۳۶ آیین نامه داخلی در مورد عدم بکارگیری نیروهای بومی در پالایشگاه آبادان خبر داد.

به گزارش «نماینده» جلیل مختار با بیان اینکه بر اساس پیگیری‌های کمیسیون اجتماعی هیات رییسه مجلس با درخواست اعمال ماده ۲۳۶ آیین نامه داخلی در مورد عدم اجرای قانون توسط وزارت نفت و ماده ۴۷ برنامه ششم توسعه و همچنین بکارگیری نیروهای غیربومی در فاز دوم پالایشگاه آبادان موافقت کرد، گفت: این موضوع برای اجرای فرآیند ماده ۲۳۶ به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه متولیان اجرای فاز ۲ پالایشگاه آبادان از بکارگیری نیروهای غیربومی منع شدند اما متاسفانه به وظیفه خود به درستی عمل نکردند.

برکناری مدیر اجرای فاز دوم پالایشگاه آبادان

وی با یادآوری اینکه مدیر اجرای فاز دوم پالایشگاه آبادان روز گذشته برکنار شد، گفت: قرار است فرد دیگری به زودی جایگزین شود انتظار می رود مدیر جدید بر اساس ماده ۴۷ برنامه ششم و حمایت از بومی گرایی از جوانان آبادان حمایت و بر اساس قانون عمل کند.

اشتغال در پالایشگاه حق مسلم جوانان آبادان است،

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه اشتغال در فاز دوم پالایشگاه حق مسلم جوانان آبادان است، یادآور شد: امید است ماده ۴۷ اجرایی و با افراد متختلف به صورت جدی و قاطع برخورد شود.
جوانان آبادانی تخصص لازم را در اغلب رشته ها دارند و توجیه نداشتن تخصص به هیچ وجه منطقی نیست

مختار با بیان اینکه تنها با تغییر یک مدیر مشکل حل نمی شود، تصریح کرد: تغییرات اساسی برای بکارگیری نیروهای بومی در پالایشگاه آبادان  خواسته و مطالبه جدی مردم آبادان است؛ جوانان آبادانی به عنوان سرمایه اجتماعی تخصص لازم را در اغلب رشته ها دارند و توجیه نداشتن تخصص به هیچ وجه منطقی نیست و غیرقابل قبول است.  

بکارگیری نیروهای غیربومی هزینه های زیادی را متوجه کشور می  کند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بکارگیری نیروهای غیربومی هزینه های زیادی را متوجه کشور می  کند، گفت: هزینه های جانبی نباید به پروژه آسیب برساند.

نظر شما