شناسهٔ خبر: 151023 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

"دژپسند" از قدرت تعامل با تیم اقتصادی دولت برخوردار است

فرید موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سابقه و حضور فعال و موثر دژپسند در تدوین اسناد و قوانین بالادستی همچون برنامه های توسعه، برنامه اقتصاد بدون اتکا به درآمدهای نفتی، اقتصاد مقاومتی و تدوین قانون تجارت قطعا ره توشه مناسبی جهت پیشبرد برنامه های اقتصادی برای برون رفت از وضعیت جاری است.

به گزارش«نماینده»، سید فرید موسوی درباره معرفی دژپسند به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی گفت:وضعیت اقتصادی کشور امروز دارای چالشهای عدیده ای است بدیهی است باید در این شرایط وزیر امور اقتصادی و دارایی متناسب با ویژگیهای این شرایط سکان این وزارتخانه کلیدی را در دست بگیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: دژپسند وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی مراتب رشد و ارتقا را گام به گام از رده ی کارشناسی در سازمان برنامه و بودجه و نظام اقتصادی کشور طی کرده است.

موسوی گفت:دکتر دژپسند از یک سو حسب سوابق علمی مسلط به چارچوبهای نظری اقتصاد بوده و از دیگر سو دارای تجربه کافی در مدیریت کلان اقتصادی کشور بویژه در حوزه برنامه ریزی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر پیشنهادی اقتصاد از قدرت تعامل و هماهنگی با تیم اقتصادی دولت برخوردار بوده و شخصیتی پاکدست، با کارنامه ای شفاف و قابل دفاع است.  اعتقاد به انضباط و قانونمندی، سلامت نفس، جدیت و پشتکار، با انگیزه و حساسیت منحصر به فرد نسبت به بیت المال‌ از ویژگی های بارز ایشان است.

سابقه و حضور فعال و موثر دژپسند در تدوین اسناد و قوانین بالادستی​

نماینده مردم تهران، ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سابقه و حضور فعال و موثر دژپسند در تدوین اسناد و قوانین بالادستی همچون برنامه های توسعه، برنامه اقتصاد بدون اتکا به درآمدهای نفتی، اقتصاد مقاومتی و تدوین قانون تجارت قطعا ره توشه مناسبی جهت پیشبرد برنامه های اقتصادی برای برون رفت از وضعیت جاری است.

رای بالای مجلس پشتوانه محکمی برای تحقق برنامه های اصلاحی اقتصادی است

سوابق علمی و اجرایی و منش و رفتار دژپسند معضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:سوابق علمی و اجرایی و منش و رفتار دژپسند موجب شده که تقریبا نمایندگان از همه طیف های سیاسی مجلس نگاه مثبت به حضور ایشان در راس وزارت اقتصاد داشته باشند و امیدوارم رای بالای مجلس پشتوانه محکمی برای تحقق برنامه های اصلاحی اقتصادی وزیر پیشنهادی باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما