شناسهٔ خبر: 151006 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حاجی بابایی: عده‌ای کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند

حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه گرانی و اوضاع اقتصادی کشور حاصل سوء مدیریت و گاهی همراهی برخی با آمریکاست، گفت: عده‌ای کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند.

به گزارش«نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه آمریکا ما را تهدید و تحریم اقتصادی کرده اما گرانی و اوضاع اقتصادی کشور حاصل سوء مدیریت و گاهی همراهی برخی با آمریکاست؛ در تبیین این موضوع گفت: هر زمان آمریکا اراده کرده و ما را تحریم کند عده ای عوامل داخلی آنها برای ایجاد نارضایتی در کشور تلاش و زمینه سازی می کنند تا کشور و نظام برابر آمریکا کوتاه بیاید.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نظر می رسد برخی که برای تصویب FATF  و CFT تلاش می کنند، معنای آن را نمی دانند؟ گفت: CFT یعنی اگر این قانون مصوب شود آمریکا در بانکها سیستمی نصب می کند که هر ایرانی هر گردش مالی داشته باشد براحتی آمریکا بتواند به آن دسترسی پیدا کند اما همین افراد در برابر شفافیت حقوق و مزایای مدیران در داخل کشور محکم ایستاده اند.

وی بیان این پرسش که یعنی ترامپ محرم و مردم نامحرم هستند؟ گفت: این عده می خواهند در برابر آیات صریح قرآن مبنی بر دفاع از مظلوم بایستند.

وی بابیان اینکه البته کدهای بندهایی از CFT قبلا به آمریکا داده شده بود به طوری که در چند ماه اخیر این همه نابسامانی قیمت ارز و دلار صورت گرفت و اجازه ورود ارز و دلار را به کشور نمی دادند، گفت:، قسمتی از مشکلات در درون خود ماست.

وی بابیان اینکه وزیر خارجه برخلاف عده ای که ادعا می کردند با تصویب CFT دلار و ارز سقوط می کند؛ در صحن مجلس اعلام کرد که نمی توانم تضمین کنم با تصویب این قانون دلار وارز ارزان می شود یا آمریکا به تعهدات خود عمل خواهد کرد، گفت: درحالی این صحبت ها بیان شد که این عده کاسه داغ تر از آش شده اند.

حاجی بابایی بابیان اینکه مردم از مجلس و دولت و قوه قضاییه ناراضی هستند، گفت: در جمهوری اسلامی ایران کسی که مسئول می شود نباید دنبال کار اقتصادی باشد چراکه نباید با رانت حق مردم را تضییع کرد.

حاجی بابایی در تبیین این موضوع بابیان اینکه نمی شود که یک پای مسئول این مملکت در شرکت خصوصی باشد و پای دیگرش در مجلس و دولت؛ گفت: کسی که انتخاب کرده مسئول باشد باید مانند مردم زندگی کند و امتیاز ویژه ای نداشته باشد تا بتواند به موقع حرف بزند.

وی جنگ امروز را سخت تر از جنگ هشت سال دفاع مقدس سخت تر دانست و بابیان اینکه هیچ توطئه ای نمی تواند به اراده مردم خللی وارد کند. گفت: تلاش برای مردم علیرغم همه مشکلات موجود؛ به انسان در نزد خدا شرف و بزرگی عطا می کند.

نظر شما