شناسهٔ خبر: 150990 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

شریعتمداری همه تزهای مدیریتی‌اش را بکار گرفته است/ معرفی نیروهای خسته جای تأسف دارد

پاپی زاده2 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: جای تاسف است که دولت تاکید زیادی بر استفاده از نیروهای خسته، بازنشسته و پیر دارد که همه تزهای مدیریتی خود را به کار گرفته‌اند.

به گزارش«نماینده»، عباس پاپی‌زاده با اشاره به معرفی محمد شریعتمداری برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: جای تاسف است که دولت تاکید زیادی بر استفاده از نیروهای خسته، بازنشسته و پیر دارد.

وی با بیان اینکه این افراد همه تزهای مدیریتی خود را به کار گرفته‌اند، ادامه داد: مشکلات کشور حاصل مدیریت بسته‌ای است که مرتب افرادی خاص از جایی به جای دیگر انتقال داده می‌شوند اما کنار نمی‌روند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: وقتی مجلس عملکرد وزیری را بررسی می‌کند و به این نتیجه می‌رسد که آن فرد انرژی لازم را برای کارش نمی‌گذارد و ایده جدیدی برای حل مشکلات ندارد، قاعدتا این نقاط ضعف در هر وزارتخانه دیگری پابرجاست.

پاپی‌زاده با بیان اینکه مجلس به دنبال تغییرات جدی در کابینه است، افزود: ما در شرایط خاصی به لحاظ داخلی و بین‌المللی هستیم و نمی‌توانیم با مشخصاتی که این کابینه دارد، بحران‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه باید نیروهای جوان به دولت تزریق شوند، اظهار داشت: برای دولت فرصتی طلایی پیش آمده که نیروهای جوان، خوش‌فکر و پرانرژی را به کابینه تزریق و جایگزین افراد خسته و بی‌انگیزه کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه بخش اعظمی از دغدغه‌های مردم با تغییرات در کابینه کاهش می‌یابد، گفت: اغلب مشکلات کشور با تغییرات مدیریتی حل شدنی است و بیشتر مشکلات ارتباطی به کمبود بودجه، نوسانات نرخ ارز و کاهش فروش نفت ندارند.

نظر شما