شناسهٔ خبر: 150987 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ارائه گزارش لاریجانی به نمایندگان درباره جلسه اقتصادی قوای سه‌گانه

لاریجانی نماینده مردم دامغان در مجلس از ارائه گزارش لاریجانی در جلسه غیرعلنی درباره جلسه سران سه قوه خبر داد.

به گزارش«نماینده»، ابوالفضل حسن‌بیگی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه غیرعلنی امروز (یکشنبه ۲۹ مهر) مجلس اظهار داشت: در این جلسه علی لاریجانی، رئیس مجلس گزارشی از جلسه شورایعالی هماهنگی اقتصادی قوای سه‌گانه و برنامه‌ها و راهکارهای شورا برای برون رفت از مشکلات کشور به وکلای ملت ارائه داد.

وی با بیان اینکه آقای لاریجانی در این جلسه بر وحدت هر چه بیشتر قوای سه گانه تاکید کرد، افزود: در این جلسه پیرامون موضوعاتی مانند نحوه حمایت از تولید و توجه و دقت به معیشت مردم و تسریع در برنامه‌ریزی برای حمایت از اقشار مختلف و همچنین درباره تأمین کالاهای اساسی برای اقشار ضعیف جامعه بحث و گفت‌وگو شد.

نماینده مردم دامغان در مجلس با تاکید بر اینکه در این جلسه درباره معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس بحث و تبادل نظر شد،گفت: تاکید بر این بود که هر چه سریعتر صلاحیت وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌ها بررسی شود.

حسن‌بیگی با اشاره به توصیه رئیس مجلس به کمیسیون‌های مختلف مجلس برای رسیدگی به موضوعات اقتصادی و معیشتی جامعه گفت: بر همین اساس مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارد تا هرگونه همکاری با قوای دیگر برای بهبود وضع معیشتی جامعه داشته باشد.

نظر شما