شناسهٔ خبر: 150968 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نامه‌ای از وزارت کشور درباره شورایاری‌ها و سرنوشت افشانی به شورا نرسیده

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز نامه‌ای از وزارت کشور در خصوص شورایاری‌ها و سرنوشت شهردار تهران به شورا نرسیده اما می‌گویند در فضای مجازی آمده است.

به گزارش «نماینده»، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران به نامه ای که برای وزارت کشور ارسال کرده بود اشاره کرد و  گفت: شورایاری ها ۴ دوره برگزار شده است؛ در حال حاضر موانعی وجود دارد که در این باره نامه ای به وزارت کشور ارسال کردیم.

وی ادامه داد: در نامه ذکر کردیم که علیرغم مشکلات و موانع قانونی برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نقش مهمی در کاهش مشکلات مردم دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورایاری‌ها به عنوان بازوی نظارتی شورا در محلات و پل ارتباطی شهروندان و شورا و دیده‌بان حاضر و ناظر در محلات هستند.

وی با بیان اینکه موانعی ایجاد شده بود، گفت: نامه‌نگاری در خصوص برگزاری انتخابات شورایاری‌ها با وزارت کشور انجام داده ام تا بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

هاشمی  در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت کشور پاسخ نامه شما را داده است، گفت: در فضای مجازی اعلام کرده‌اند که پاسخ نامه داده شده است ولی به دست شورا هنوز نامه‌ای نرسیده است.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود از طرف وزارت کشور نامه‌ای در خصوص تعیین تکلیف سرنوشت شهردار تهران به شورا ارسال شود، گفت: در این باره هم هنوز نامه‌ای به شورا نرسیده است.

نظر شما