شناسهٔ خبر: 150960 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مجلس به "شریعتمداری" به عنوان وزیرکار رأی اعتماد نمی‌دهد

شریعتمداری/2 نماینده مردم رشت در مجلس گفت: بعید است نمایندگان به شریعتمداری رای اعتماد دهند.

به گزارش «نماینده»، جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی،  با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت وزارت کار، اقتصاد و صنعت مشخص نیست،گفت: وضعیت بلاتکلیف وزارتخانه‌ها و گزینه‌هایی که در رسانه‌ها به عنوان وزرای پیشنهادی مطرح می‌شوند بیشتر شبیه به شوخی دولت با مجلس و مردم است.

وی با بیان اینکه دولت این وزارتخانه‌ها را معطل گذاشته است، افزود: در شرایط فعلی که وضعیت کشور از لحاظ اقتصادی چندان خوب و حالت عادی نیست، عقل سیاسی حکم می‌کند که دولت وضعیت وزارتخانه را سر و سامان دهد؛ رفتار دولت در این زمینه عاقلانه نیست و جای تعجب است که چرا دولت این‌گونه برخورد می‌کند؟

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر مطرح شدن نام شریعتمداری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: معرفی وزیری که در حال استیضاح است به عنوان وزیر پیشنهادی یک وزارتخانه دیگر، اقدام پسندیده‌ای نیست.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه به نظر می‌رسد دولت با بلا تکلیف گذاشتن وزارتخانه‌هایی که با مسائل اقتصادی سر و کار دارند، مشکلات مردم را احساس نمی‌کند، ادامه داد: از طرفی هم به نظر می‌رسد که دولت دچار مشکلات داخلی شده یعنی سهم خواهی گروه‌های پنهان داخل دولت است که تصمیم‌گیری را از آقای روحانی سلب کرده‌اند و رئیس جمهور نمی‌تواند در حوزه‌های مدیریتی تصمیم بگیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس در پاسخ به این پرسش که جو مجلس را نسبت به معرفی شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی چگونه ارزیابی می‌کنید و به نظر شما نمایندگان به وی رای اعتماد می‌دهند؟،گفت: نمایندگان  نگرانی‌های اساسی دارند و بعید می‌دانم که به وی رای اعتماد دهند.

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: انتظار مردم و نمایندگان از دولت این است که وزرای کاردان ، متخصص، باانگیزه و همچنین جوان را به مجلس معرفی کند تا بتوانند مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را رفع کنند.

نظر شما