شناسهٔ خبر: 150951 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

استقرار ۵ هزار مامور پلیس راهور و ۱۴۰۰ تیم خودرویی پلیس در طرح ویژه اربعین

سردار مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از استقرار ۵ هزار مأمور پلیس راهور و ۱۴۰۰ تیم خودرویی پلیس برای برقراری نظم ترافیکی در طرح ویژه اربعین خبر داد.

به گزارش «نماینده»، رزمایش اربعین ترافیک حسینی در ستاد فرماندهی راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی آغاز شد.

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در این رزمایش با تسلیت ایام عزاداری اربعین حسینی به اجرای طرح ویژه ترافیک اربعین در سال 97 پرداخت و اظهار داشت: این طرح با هماهنگی همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی از جمله راهداری، اورژانس،‌هلال احمر، وزارت کشور،‌امداد خودرو و ... اجرایی شده است. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی  تصریح کرد: طرح ویژه ترافیکی پلیس در اربعین حسینی از 19 مهر شروع شده و تا 14 آبان ادامه خواهد داشت. 

ای مقام ارشد پلیس راهور ناجا به استقرار ماموران پلیس راهور در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و استان‌های منتهی به خوزستان خبر داد و گفت: این مموران برای برقراری نظم و انضباط ترافیکی در استان‌های مورد هدف مستقر شده‌اند. 

وی گفت: ماموران پلیس راهور در حوزه راه و ترافیک شهری به صورت داوطلبانه به استان‌های هدف اعزام شده‌اند. 

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: تعدادی از زائران سایر کشورها نیز از طریق ایران برای رسیدن به کربلا اقدام می‌کنند؛ زائرانی از شرق، شمال و شمال غرب کشور را شاهدیم که برای شرکت در کنگره عظیم حسینی از ایران عبور خواهند کرد. 

وی اعلام کرد: طرح ویژه ترافیک در سراسر کشور خصوصا محورهای منتهی به مرزهای چزابه، شلمچه و مهران اجرا می‌شود و پلیس با تمام توان به صحنه آمده تا این مأموریت خطیر را به سرانجام برساند. 

سردار مهری تصریح کرد: این مأموریت، مأموریت عشق و عاشقی است، چرا که همه مأمورانی که برای این مأموریت اعلام آمادگی کرده‌اند به صورت داوطلبانه وارد شده‌اند.  

عالی ترین مقام راهنمایی و رانندگی کشور اعلام کرد: حدود ۵ هزار نیرو و یک‌هزار و ۴۰۰ تیم خودرویی و موتوری برای برقراری نظم و امنیت در استان‌های هدف و منتهی به مرزهای سه‌گانه مستقر شده‌اند و امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران مناسبی برای زائران اربعین حسینی باشیم. 

نظر شما