شناسهٔ خبر: 150949 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

انتقاد داریوش ارجمند به سوءاستفاده از اظهاراتش درباره برنامه ۹۰

دعوای خانواده را به خیابان نبریم

داریوش ارجمند.jpg داریوش ارجمند ضمن گلایه از سوءاستفاده صورت گرفته از صحبت‌هایش درباره حواشی برنامه «۹۰» تأکید کرد دعوای خانوادگی در صداوسیما را نباید به خیابان کشاند.

به گزارش «نماینده»، داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در رابطه با اظهار نظری که از وی در فضای مجازی پیرامون برنامه نود منتشر شده است، گفت: سوالی از من شد که قرار است برنامه نود تعطیل شود و من بر همین مبنا پاسخ دادم که تعطیلی این برنامه کار قشنگی نیست. بعد که  از مسئولان شبکه ۳ سوال کردم گفتند اساساً این طور نیست و در واقع برنامه نود تعطیل نمی‌شود.

 داریوش ارجمند در ادامه گفت: من نمیدانم دنبال چه هستند. من سیاسی باز نیستم و نظرم را صریح میگویم. خدا سهراب سپهری را بیامرزد که میگفت: من قطاری دیدم که سیاست می برد و چه خالی میرفت. خبرنگاری که نمیشناسمش از من پرسید می خواهند نود را تعطیل کنند من گفتم این برنامه مخاطب زیادی دارد و برنامه خوبی است. گفتند نظرت در مورد فردوسی پور چیست؟ گفتم رفیق من است.

 داریوش ارجمند اظهار داشت: ببینید وقتی سوالی از من می‌کنند، من در مورد آن سوال نظرم را صریح می‌گویم. اما وقتی سوال اشتباه است و بنای سوء استفاده وجود دارد این دیگر مشکل من نیست. من از مسئولان شبکه ۳ سوال کردم و دیدم از نظر من سوء استفاده شده است این که از نظر من سو استفاده می کنند و تعطیلی نود واقعیت ندارد. مشکل من نیست که سوء استفاده میکنم اما متاثر می شوم.

وی درباره رابطه خود با عادل فردوسی‌پور گفت: من جزو اولین کسانی هستم که به برنامه نود رفتم و صحبت کردم. با عادل هم رفیقم. مردم هم برنامه‌اش را دوست دارند. اما نقد هم دارم هر برنامه‌ای بالاخره عیوبی دارد اما مردم برنامه نود را دوست دارند.

 وی با انتقاد از سوء استفاده از اظهارنظرها در فضای مجازی گفت: این فضا فضای مزاجی است و فضای مجازی نیست. هر کس هر حرفی را روی هوا به نفع خود سوء استفاده می کند.

داریوش ارجمند در ادامه با اشاره به شرایط برنامه های تلویزیونی تاکید کرد: صدا و سیما خانواده من است. آدم دعوای خانواده اش را سر خیابان نمی برد.

ارجمند در پایان گفت: البته برنامه نود برنامه رسانه‌ای است و صرفاً یک برنامه فوتبالی نیست در برخی مواقع آستانه نقد اجتماعی را هم بالا می‌برد البته ایرادهایی هم دارد. با همه اینها من از تلویزیون سوال کردم و گفتم چرا می‌خواهید این برنامه را تعطیل کنید این پاسخ را دریافت کردم که این خبر کذب است.

نظر شما