شناسهٔ خبر: 150942 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

راه حل مشکل کم آبی خرید آب معدنی نیست

سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، از عملکرد مدیریت شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان انتقاد کرد و گفت:نصب دستگاه آب شیرین کن در شهرستان شهرضا یک ضرورت جدی است.

به گزارش «نماینده» سمیه محمودی، درباره وضعیت کیفی و کمی آب در استان اصفهان گفت:بدیهی است در سال های اخیر موضوع کمبود آب در بیشتر بخش های کشور مشهود است و باید از منابع موجود آبی استفاده بهینه شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید اقدامات کوتاه مدت و بلندمدت برای رفع مشکل کمبود آب در سطح ملی و منطقه ای انجام داد بطور مثال یکی از اقدامات در کوتاه مدت حفر چاه است.

شوری و کیفیت نامناسب آب آشامیدنی برای مردم مشکل ایجاد کرده است

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:مردم شهرضا در استان اصفهان از کیفیت آب آشامیدنی نیز گلایه دارند چرا که در حال حاضر شوری و کیفیت نامناسب آب آشامیدنی برای مردم مشکل ایجاد کرده است.

محمودی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:در حال حاضر مردم شهرستان شهرضا مجبورند آب معدنی خریداری کنند یا از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کنند که این موضوع برای مردم هزینه در پی دارد و علاوه بر آن موجب هدررفت آب می شود.

وی ادامه داد:مدیریت شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان در رسیدگی به مشکلات مردم شهرضا عملکرد ضعیف دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:نصب دستگاه آب شیرین کن در شهرستان شهرضا یک ضرورت جدی است و هزینه چندانی ندارد.

نظر شما