شناسهٔ خبر: 150924 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ماندن افشانی در پست شهردار منوط به نظر نهایی مجلس است

علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: ثبات مدیریت در شهرداری بسیار حائز اهمیت است و ماندن افشانی در پست شهردار منوط به نظر نهایی مجلس است.

به گزارش«نماینده»، محمد علیخانی درباره تعیین تکلیف وضعیت شهرداری تهران با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: ثبات مدیریت در شهرداری بسیار حائز اهمیت است و ماندن افشانی در پست شهردار منوط به نظر نهایی مجلس است. ما تابع قانون هستیم و بر اساس قانون عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: جمع‌بندی شورا در جلسات مختلف از جمله جلسه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی این بوده است که در هفته آینده در مجلس طرحی مطرح می‌شود که بعضی از ارگان‌ها از جمله دیوان عالی کشور، قوه قضائیه و چند تن از شهرداران کلانشهرها را در بر می‌گیرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به عنوان مثال با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان تعدادی از قضات باتجربه دیوان عالی کشور نیز بازنشسته می‌شوند و برای قوه قضائیه نیز مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

علیخانی گفت: بنابر این در مجلس شورای اسلامی این موضوع مجدداً مورد بررسی قرار می‌گیرد و در هفته آینده نظر نهایی اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در حال حاضر چه گزینه‌هایی برای تصدی پست شهرداری تهران در حال بررسی است گفت: اکنون گزینه‌ای را بررسی نمی‌کنیم و قطعاً تا هنگامی که مجلس تعیین تکلیف نکند، گزینه‌ای برای شهرداری تهران بررسی نخواهد شد.

نظر شما