شناسهٔ خبر: 150904 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رنجبرزاده: نباید تسلیم معاهداتی شویم که جاده را برای استکبار صاف می‌کند

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نباید تسلیم معاهداتی شویم که جاده را برای استکبار صاف می‌کند

به گزارش «نماینده»، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی FATF و مسائل اقتصادی کشور با بیان این در جامعه جهانی یک استعمار جدید و نوین در حال شکل‌گرفتن است، گفت: همین FATF یکی از شکل‌های استعماری قدرت‌های بزرگ است که به ابزاری برای کنترل دیگر کشورها تبدیل شده، که اگر بخواهند یک کشوری را ارتقاء بدهند و یا به آن ضربه بزنند از آن استفاده می‌کنند.

وی با بیان این که ناظران FATF امروز رژیم صهیونیستی و عربستان هستند، ادامه داد: ما چطور می‌توانیم قبول کنیم که با پذیرش این کنوانسیون همه دریچه‌ها را به روی خود ببندیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این که ما از لیست سیاه FATF خارج نخواهیم شد، گفت: همانطور که از برجام نصیبی نبردیم قطعاً از این کنوانسیون نیز نصیبی نخواهیم برد.

رنجبرزاده با بیان این که در برجام بزرگترین خسارتی که به کشور وارد شد، این بود که غرور ملی جمهوری اسلامی شکست، اضافه کرد: پس از پذیرش برجام دستاوردهای دانشمندان را سیمان ریختیم و بر دانش هسته‌ای قفل زدیم و مقاومت و ایستادگی خود را از دست دادیم.

وی تصریح کرد: با تصویب CFT زیر ذره‌بین چشمان تیزبین شیطانی که می‌خواهد مقاومت ما را بشکند رفته‌ایم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر این که نباید تصمیم معاهداتی شویم که جاده را برای استکبار صاف می‌کند و برای ما تهدید ایجاد می‌کند و اجماع جهانی علیه ما شکل می‌دهد، اظهار داشت: کدامیک از مسئولان امروز تضمین می‌دهد که اجماع جهانی علیه ما شکل نگیرد، البته بنده یقین دارم که این اتفاق نیز خواهد افتاد.

نظر شما