شناسهٔ خبر: 150826 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تجمع دانشجویان بیرون محل سخنرانی روحانی

جمعی از دانشگاهیان منتقد به عملکرد دولت صبح امروز همزمان با حضور و سخنرانی حسن روحانی در دانشگاه تهران، در مقابل سالن سخنرانی رئیس‌جمهور تجمع کردند.

به گزارش«نماینده»، جمعی از دانشگاهیان منتقد به عملکرد دولت صبح امروز همزمان با حضور و سخنرانی حسن روحانی در دانشگاه تهران، در مقابل سالن سخنرانی رئیس‌جمهور تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی اعتراض خود را به عملکرد دولت اعلام کردند. آنها با س دادن شعارهایی به عملکرد دولت مخصوصا در حوزه اقتصاد انتقاد کردند. شعار « بیکاری، گرانی؛ جواب بده روحانی» از شعارهای تجمع کنندگان است.

اعضای تشکل‌های اصلاح‌طلب دانشگاه تهران  هم به دلیل نداشتن تریبون و برگزاری جلسه پشت درهای بسته در مقابل محل سخنرانی رئیس‌جمهور تجمع کرده‌اند.

یکی از دانشجویان معترض درباره برگزاری این تجمع به فارس، گفت: متاسفانه رئیس‌جمهور در یک مراسم یک‌طرفه حاضر شده بدون اینکه بخواهد صدای دانشگاهیان را بشنود.

وی افزود: روحانی می‌گوید دانشگاهیان انتقاد کند، اما کجا باید صدای دانشگاهیان را بشنود؟ روحانی می‌گوید دانشگاهیان دولت را از خود بدانند اما آیا تا کنون به مطالبات دانشگاهیان گوش داده است؟

* عدم حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در مراسم سخنرانی روحانی

امروز از تشکل‌های دانشجویی یک نفر برای حضور در مراسم سخنرانی روحانی دعوت شده بودند که در هیچکدام از آنها در این مراسم به نشانه اعتراض شرکت نکردند.

گفتنی است نمایندگان تشکل‌های دانشجویی پیش از این نسبت به برگزاری مراسم انتقاد کرده بودند.

برچسب‌ها:

نظر شما