شناسهٔ خبر: 150779 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

بختیار: رییس‌جمهور باید در راستای هم‌اندیشی با جناح‌های سیاسی گام بردارد

علی بختیار یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: برگزاری جلسات با جریان‌های سیاسی مختلف باید با هدف و برنامه مشخص باشد تا خروجی آن به حل مشکلات کشور منجر شود.

به گزارش «نماینده»، علی بختیار  با اشاره به دیدار رییس جمهور با جمعی از اصلاح‌طلبان و ضرورت گسترش این نوع دیدارها بیان کرد: یکی از مسائل مهم امروز که برای اداره کشور ضروری است، ایجاد  وحدت و انسجام بین همه گروه‌های سیاسی است.

وی در ادامه گفت: همه افرادی که دوست‌دار نظام و انقلاب هستند، باید برای حل مسائل کشور با یکدیگر همفکر و متحد شوند. هرکس با هر دیدگاه سیاسی که دارد باید با اولویت قرار دادن منافع ملی، به حفظ وحدت کمک کند.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس ادامه داد: تعامل دولت با مجلس مدتی است که رو به تاریکی رفته است. فراکسیون‌های مختلف مجلس انتقاداتی را به رییس جمهور و اعضای دولت دارند که نشانه‌های آن را می‌توان در سوال پرسیدن از رییس جمهور و قانع نشدن از پاسخ ایشان و یا استیضاح‌های متعدد روزهای اخیر دانست.

وی تصریح کرد: این نشست و برخاست‌ها اگر در جهت ایجاد یک تعامل سازنده با طیف‌های مختلف سیاسی با یک هدف مشخص برای حل مشکلات کشور باشد، مفید خواهد بود اما اگر این نوع جلسات صرفا برای همنوا کردن و رفاقت با عده‌ای باشد، از نظر من وقت تلف کردن است.

بختیار افزود: دولت باید در راستای هم‌اندیشی با جناح‌های مختلف گام بردارد. مدت‌هاست که موضوع بسته‌های حمایتی و سبد کالا مطرح است اما به دلیل نبود تعاملی خوب بین دولت و مجلس، هنوز این بسته‌ها توزیع نشده است.

این عضو فراکسیون امید مجلس در پایان گفت: نشست با احزاب و جریان‌های سیاسی مختلف باید با برنامه و هدف مشخص برگزار شود تا خروجی مناسبی داشته باشد.

نظر شما