شناسهٔ خبر: 150771 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

هشدار سرلشکر باقری نسبت به اقدامات ضدامنیتی دشمن

سرلشگرباقری.jpg رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقدامات جاسوسی و اطلاعاتی دشمن به ویژه فعالیت‌های نیمه سخت ضدامنیتی گفت: در زمینه جنگ نرم کشور با تهاجم سنگینی مواجه است.

به گزارش«نماینده»، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه نیروی انتظامی در کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زمینه جنگ نرم کشور با تهاجم سنگینی مواجه است و هرچه که دشمن در تهاجمات نظامی سخت احساس می‌کند بی‌نتیجه باشد و به‌ صرفه نیست و تلفات را نمی‌تواند بپذیرد, در اقدامات جاسوسی و اطلاعاتی یعنی فعالیت‌های نیمه سخت ضدامنیتی قرار داده است.

باقری با بیان اینکه نیروی انتظامی در موضوع امر به معروف و نهی از منکر مسئول است, گفت: نیروی انتظامی در تمام این موارد سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده ‌و بخش‌های پژوهشی نیروی انتظامی بسیار پیشرفته و علمی کار را انجام ‌می‌دهند و نظرسنجی‌های مناسبی در جامعه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیازهای جامعه و جوانان به خوبی درک شده است, افزود: نیروی انتظامی با انجام مشاوره در مراکز ناجا برای خانواده‌ها و جوانان و هم در فعالیت‌های فرهنگی سهم دارد که اقدامات این بخش‌ها به خوبی انجام می‌شود و بنابراین مبارزه سنگینی در حال انجام است که امید داریم در دوره‌های آینده بیش از گذشته این فعالیت‌ها مثمرثمر واقع شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رویکرد تجهیز نیروی انتظامی از نظر کیفی و کمی در کنار رویکرد جذب عناصر مؤمن و انقلابی، آموزش مناسب و ارتقای کیفی نیروها سرعت خوبی گرفته است.

سرلشکر باقری افزود: در زمینه تجهیزات تخصصی پلیسی اقدامات مناسبی انجام شده و تحقیقات تا حد زیادی نتیجه داده و تولید انبوه شده و در اختیار قرار گرفته ‌و در بخش‌های مرزبانی نیز تجهیزات نظامی و سلاح‌های نیمه‌سنگین، دقیق و اطلاعاتی برای رصد مرزهای کشور در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته و در حال استفاده است.

وی با اشاره به اینکه در یگان ویژه نیز تجهیزات مناسبی در اختیار این یگان قرار گرفته است, گفت: البته راه طولانی در پیش است زیرا در فضای مجازی و سایبری سرعت رشد امکانات و فناوری بسیار بالاست و باید نیروهای مسلح و انتظامی بتوانند با سرعت در این مورد و همچنین تجهیزات مربوط به ضدجاسوسی، اطلاعاتی، انتظامی و مرزبانی پیش بروند و کارهای زیادی انجام شود.

وی افزود: البته رشد خوبی در نیروی انتظامی دیده می‌شود و نیروها مشغول هستند و نسبت به گذشته پیشرفت‌های مناسبی حاصل شده است.

نظر شما