شناسهٔ خبر: 150763 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نگران نباشید از اینکه سکولارها اقتصاد را بهم زده‌اند

صدیقی/2 امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه نگران نباشید از اینکه سکولارها اقتصاد را بهم زده‌اند، گفت: از مشکلات عبور می‌کنیم.

به گزارش«نماینده»، حجّت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام‌جمعه موقت تهران، صبح امروز(پنجشنبه ۱۹ مهرماه) در دومین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه اساس خلقت بشر، مبتنی بر امتحان است، به مشکلات و سختی‌هایی که برای انبیاء و اولیای الهی پیش آمده بود اشاره کرد و تصریح کرد: فرهنگ ما نمی‌توانیم و اینکه بدون برجام، آب هم نمی‌توانیم بخوریم و باید به آمریکا پناه ببریم، حرف‌های ذلیلانه‌ای است که قرآن راه آن را به ما نشان داده است.

وی افزود: قرآن به ما می‌آموزد که وقتی هدف بلند باشد، ممکن است آب را به روی شما و زن و فرزند شما ببنندند یا شما را در آتش بسوزانند، مثل حضرت امام‌حسین(ع) و حضرت ابراهیم.

صدیقی با بیان اینکه فشارهای گوناگون نه تنها انبیاء و ائمه را ضعیف نکرد بلکه قوی تر کرد، گفت: راهی را که امام آعاز کرد و رهبر انقلاب پرچم آن را به دست گرفته‌اند، سلسله‌ای است که انبیاء طی کرده‌اند و امام حاضر پرچمدار آن است.

امام‌جمعه موقت تهران، عالم را تجلی ولایت حق دانست و گفت: شیطان، مبداء سکولاریسم است که زیر بار دستور خدا نرفت. هدف نهایی بالا بردن پرچم ولایت بود که شیطان زیر بار آن نرفت.

صدیقی با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی در میان انبیاء هم به ندرت دیده می‌شود، به مشکلاتی که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون ایجاد شده است اشاره کرد و گفت: از اینکه سکولارها آمدند و اقتصاد را به هم زدند نگران نباشید. به برکت جانبازی شما و مردم متدین از این مشکلات عبور خواهیم کرد و این صبر شما، ثمرات زیادی خواهد داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما