شناسهٔ خبر: 150755 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اظهارات منتجب‌نیا را قبول ندارم

اسماعیل دوستی عضو سابق شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با رد اظهارات منتجب‌نیا گفت: معتقدم منتجب نیا و برخی از دوستان نباید حزب تشکیل دهند.

به گزارش«نماینده»، اسماعیل دوستی عضو سابق شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با انتقاد از اظهارات منتجب‌نیا مبنی بر استبدادی بودن شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت:حرف‌های منتجب‌نیا را قبول ندارم، او اشتباه می‌کند.

وی ادامه داد: احزاب در ایران به حدی قوی نیستند که مردم را به پای صندوق‌های رای بکشاند اما برخی نیروهای سیاسی به اندازه ده حزب روی مردم تاثیرگذار هستند.

دوستی درباره علت متلاشی شدن حزب اعتماد ملی که منتجب نیا مسبب آن را موافقان شورای عالی می‌داند، اظهار کرد: دلیل اختلافات حزب اعتماد ملی شورای عالی نبود، در حزب متبوع دو فکر وجود داشت که هر دو نزدیک به دبیر کل هستند، معتقدم شورای عالی به صورت مطلق دلیل اختلافات در حزب نیست.ما باید با یک دیگر کنار می آمدیم اما شورای عالی میان ما اختلاف ایجاد نکرد.

عضو سابق شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به تلاش‌های منتجب نیا مبنی بر تشکیل حزب جدید اظهار کرد: معتقدم منتجب نیا و برخی از دوستان نباید حزب تشکیل دهند، آقای منتجب نیا بیشتر از همه خاک اعتماد ملی را خورده است،ما باید منتظر بمانیم تا کنگره بعدی انشالله در حزب حضور پیدا کنیم، اگر دوستان موفق شدند به آنان خسته نباشید می‌گویم در غیر این صورت به حزب برمی‌گردیم چرا باید حزب جدید تشکیل دهیم؟

فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: ما هم چنان معتقد به حزب اعتماد ملی می‌مانیم و آرزو داریم که این حزب هر روز موفق تر از دیروز در جامعه جلوه کند.

دوستی در پایان تصریح کرد: با توجه به برگزاری کنگره حزب اعتماد ملی و انتخاب شورای مرکزی جدید ما نباید اختلافات را را افزایش دهیم، بلکه باید منتظر آینده حزب و دبیرکل آن باشیم.

نظر شما